Als vervolg op mijn vorige topic [RT-P] Niet rond genoeg rijden..? Ik kwam vandaag aan op stal en haalde zoals altijd mijn grote vriendinnetje(paard in kwestie) uit de weide. Ik wilde haar spullen gaan halen en vond opeens een codeslot op haar kast! Ook had ik al gemerkt dat ze een hoefijzer los had zitten dus rijden zou ik zoiezo niet gedaan hebben, maar haar poetsspullen staan ook in die kast dus het zou gek zijn als ze er een slot op had gedaan alleen zodat ik niet zou gaan rijden, mocht ik het hoefijzer niet gezien hebben. Ik schrok enorm en dacht meteen het ergste, dit was het dan, ik mocht gaan en hoefde niet meer te komen. De eigenaresse was ook net toevallig niet thuis dus er was geen mogelijkheid om het haar te vragen, ook reageerde ze niet op smsjes. Was het dan echt zo verschrikkelijk onbegrijpelijk fout wat ik gedaan had? Ik fietste naar huis met de tranen stromend over mijn wangen nadat ik haar weer in de weide gezet had. Ik twijfelde nog of ik al mijn spullen op mijn snelbinder had moeten binden.
Toen ik thuis kwam zag ik gelukkig dat ik een whatsapp van haar gekregen had! Het bleek dat ze dus geen netwerkverbinding had waar ze toen was. Dingen werden dus gestolen bij de stal, en daarom zat er een slot op haar kast! Ze had me wel de code willen geven maar ze was net niet thuis toen ik aankwam, en had me om deze tijd ook niet verwacht. Ik was eindelijk weer een beetje rustig maar toen ik dit las stroomden de tranen weer over mijn wangen, ik ben zó blij dat ik haar niet kwijt ben!
Dit moest ik gewoon even van mij af schrijven... Hebben jullie ooit ook al eens zo'n misverstand gehad?
Tigra_
Geplaatst: 24-08-13 13:29
Wat fijn dat het maar een misverstand was. Ik kan zelf niet iets bedenken dus denk dat het mee valt. Ga je er vandaag nog heen of niet?
Nee vandaag niet meer, het zou de hele dag geen mooi weer zijn dus ik heb geen zin om nog eens door de regen heen te fietsen hahaha. Heel misschien als het straks toch nog mooi weer is.
Gelukkig een misverstandje! Snap dat je geschrokken was. Wel logisch dat slot als er gestolen wordt. Ik heb zelfs op stal mijn zadels niet liggen, moet ik altijd meenemen voor mijn bijrijder.
Ja dat snap ik, het is ook niet goedkoop, al die spullen. Ook was het zo gek omdat er alleen een slot hing op de kast van mijn verzorg/bijrijdpaard. Maar niet op de kast van "de reus". Dus mijn eerste gedachte was... dat is raar... ze willen iemand dus alleen maar uit mijn vp's kast houden... nou dan moet dat wel voor mij zijn, als er gestolen word zouden beiden toch op slot zijn? Toen bedacht ik me opeens, nadat alles duidelijk was, dat "de reus" nog niet ingereden is en dus nauwelijks echt dure spullen als een zadel e.d. heeft.