Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BobbieLover schreef:En ze bieden het zelf aan toch? u was niet echt opzoek
Mabotje schreef:BobbieLover schreef:En ze bieden het zelf aan toch? u was niet echt opzoek
Waar staat dat? Volgens mij zegt ze dat ze de pony wil laten leasen en dat er 2 meisjes geïnteresseerd zijn?
Als het voor niks moet dan kan ze 'm net zo goed weggeven. Je blijft toch stallingskosten etc. houden? Daar mag best een bijdrage voor gevraagd worden, zeker als ze een pony krijgen waar ze vanalles mee mogen doen.
TS: ik zou toch wel e.e.a. op papier laten zetten qua kosten en gebruik. Als is het maar om evt. problemen later te kunnen voorkomen. Je weet niet wat voor gekke dingen ze gaan verzinnen om mee te doen? Misschien denken ze wel dat ze je pony plompverloren voor een kar kunnen zetten en gebeuren er ongelukken? Zou e.e.a. zeker niet zonder contractje doen.
Ik weet niet wat het stalgeld is, maar zou in principe de helft daarvan vragen.
BobbieLover schreef:Ik zou zeggen gewoon gratis.
Tjaa heel types misschien![]()
En ze bieden het zelf aan toch? u was niet echt opzoek
Dan spreek je gewoon netjes dingen af..
Spuilen netjes invetten, stallen mesten ..
En dan 1of2x in de week rijden etc?
En mocht je er iets voor vragen dan 60 euro?
Het zijn tenslotte dan ook maar 2a3 dagen
JessicaBe schreef:Ik wil mijn pony laten leasen door een of twee meisjes. Op dit moment zij er twee meisjes geinteresseerd. Eentje wil hem voor twee dagen in de week leasen en de ander drie dagen in de week. Nu heb ik zelf alleen nul ervaring met leasen en wat ik er voor kan vragen. Wat vinden jullie een normaal bedrag?