onverschillig:(

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Incroyable

onverschillig:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 22:23

ik had een verzorgpony(nu niet meer, mn vriendin doet mn nu omdat ik volgens de eigenaresse
te weinig met hem deed) dat was een shet van ong 1 jaar en 4 maanden en die deed heel onverschillig naar mij!
ik was op vakantie naar italië en deed mijn beste vriendin hem(niet die ene die m nu heeft) voor hem gezorgd en toen ik terug was liepen we naar hem toe en hinnikte hij naar haar :(:) heel leuk voor haar.. maar waarom lukt het dan niet met mij om een band te krijgen?
die pony was eerst heel opgewekt en vrolijk maar nu is hij lui, onverschillig enzo

weet iemand hoe dit komt?

balance
Moderator Over Paarden

Re: onverschillig:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:28

SMP-->VP

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:55

er is een klik of er is geen klik! misschien gaat zei anders met het paard om wat het paard fijner vind. Of misschien of zei hem onweis erg verwend met lekkere dingen en denkt he daar is dat meisje met al die lekkers!! haha

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:57

Je hebt ook niet zomaar 123 een band met je paard. Als je een paard al niet meer mag verzorgen omdat je er volgens de eigenaar te weinig mee doet kan ik je garanderen niet snel een band gaat krijgen met een paard, want daar zit echt veel tijd in..

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:58

heel soms is er idd gewoon geen klik , dat betekend niet dat je geen band kunt krijgen met een ander paard/pony.

Donnieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:40

jolijn2001 schreef:
ik had een verzorgpony(nu niet meer, mn vriendin doet mn nu omdat ik volgens de eigenaresse
te weinig met hem deed) dat was een shet van ong 1 jaar en 4 maanden en die deed heel onverschillig naar mij!
ik was op vakantie naar italië en deed mijn beste vriendin hem(niet die ene die m nu heeft) voor hem gezorgd en toen ik terug was liepen we naar hem toe en hinnikte hij naar haar :(:) heel leuk voor haar.. maar waarom lukt het dan niet met mij om een band te krijgen?
die pony was eerst heel opgewekt en vrolijk maar nu is hij lui, onverschillig enzo

weet iemand hoe dit komt?

Sommige mensen mag je, somige niet.

Ook bij paarden geld dit.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:11

Mss had de pony toen honger? Mijn shet Hans heeft veel met me op, dat merk ik aan kleine dingen, maar hinniken doet hij lang niet altijd. Als hij honger heeft hinnikt hij of hij me een maand heeft moeten missen.

Overigens vraag ik me af wat je met zo'n jong dier wilt doen. Af en toe poetsen en wandelen en wat basisopvoeding, verder zou ik als eigenaar niet willen dat er meer mee gedaan zou worden. Ik vind dat je met een jong dier eerder snel teveel doet dan te weinig.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:27

Als een dier niet naar je hinnikt hoeft dat niet direct te betekenen dat je geen band hebt. Mijn verzorgpaard hinnikt ook niet naar mij maar ik kan merken aan andere dingen dat ze me wel herkent..
Daarbij, als je een band op wilt bouwen dan moet je daar tijd in steken. Veel tijd! En je kunt met elk dier een band opbouwen maar met de ene klikt het beter dan met de ander. En waarschijnlijk klikt het tussen jouw vriendin en dat paardje net iets beter dan tussen jou en dat paardje.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:55

KirstenVosje schreef:
Je hebt ook niet zomaar 123 een band met je paard. Als je een paard al niet meer mag verzorgen omdat je er volgens de eigenaar te weinig mee doet kan ik je garanderen niet snel een band gaat krijgen met een paard, want daar zit echt veel tijd in..

ik heb er weken met hem dingen gedaan maar het hielp niet..
poetsen, knuffelen, wandelen enz.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:59

Een klik kan er wel komen... :j

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:02

Hoe weet je of hij naar haar hinnekte?
Misschien hinnekte hij wel naar jou? Of naar nog iets anders?

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:23

precies

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:47

ik heb zelf twee verzorg paardjes als ik een poosje niet geweest ben hinniken ze hard naar mij erg schattig maar soms probeert de grootste mij bang te maken ,, maar daar trek ik me egt niks van aan,, je zal toch nooit zo'n band krijgen met dat paard als de eigenaar..

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:07

lotteenjoy schreef:
ik heb zelf twee verzorg paardjes als ik een poosje niet geweest ben hinniken ze hard naar mij erg schattig maar soms probeert de grootste mij bang te maken ,, maar daar trek ik me egt niks van aan,, je zal toch nooit zo'n band krijgen met dat paard als de eigenaar..

dat is niet waar ik heb met mijn verzorg friezen er veel sterke band.
dit omdat ik er elke dag was en wat met ze deed en de eigenaar in de zomer 1 per maand met de kar gaat en meer niet..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:54

Het ligt er maar net aan wie er komt voeren. Hinniken wil nie zeggen dat de band goed is. Mijn pony's hinniken soms naar voorbijgangers als ze denken dat ze eten krijgen :')

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 21:44

Hier mag een slotje op, het probleem is opgelost.