ken er ook een aantal, jammer genoeg zijn die zo goed, dat ze niet meer te scheiden zijn van hun verzorgpaard

Die die morgen zou komen, blies het vandaag af, vanwege de afstand, ca 15 km max. gok ik zo als ik de gemeente grens meeneem.
De vorige heb ik niets meer van gehoord, zou contact opnemen als ze terug was van vakantie.
Die daarvoor had het toch te druk met studie.
Die daarvoor vond het toch te duur.
Die daarvoor had toch te weinig tijd in combinatie met haar andere 2 verzorgpaarden.
Die daarvoor was nog nooit gestart, maar toch wel L ruiter en kon niets leren van mijn paard.
Moet ik nog doorgaan?

Please serve on a golden plate! Otherwise, no thank you.
Volgens mij is dat ondertussen de ganbare eis bij verzorgers.
Heb het nog net niet in de advertenties kunnen ontdekken, maar eigenlijk zoeken ze dit:
Gezocht:
Verzorg paard.
ZZzwaar of hoger niveau
Zwart, hengst, stokmaat 1.80, liefst geen wit voetje, dat is esthetisch onverantwoord.
Standplaats, binnen straal van 10 meter van mijn postcode met huisnummer.
Binnen en buitenbak, eventueel aan te leggen binnen deze straal, met uitrijmogelijkheden in het bos en aan zee.
Les van minstens een grand prix ruiter, die wordt betaald door de eigenaar.
Automatisch zelf reinigend of met groom geleverd.
Stallen uitmesten gedaan door stalpersoneel.
Gouden hoefijzers, uiteraard met stiftgaten.
Harnachement wel van A-merken en nieuw.
Minstens 10 setjes en maximaal elk setje 2 x gebruiken, anders zijn ze vies of uit de collectie.
Borstels, graag elke week nieuw setje, anders zijn ze vies.
Welke dagen wil ik rijden? Gewoon, die die mij uitkomen en niet als ik geen zin heb.
En natuurlijk wil ik wedstrijden rijden en verwacht ik dat de eigenaar me dan rijdt, voorleest en groomt.
Wat heb ik te bieden?
Ik ben de nieuwe Anky/Edward.
Heb al 3 jaar rijervaring en rij 1 x per week op hele moeilijke manege paarden.
Ik kost 100 euro per maand en voor dat geld leer ik uw paard allerlei kunstjes.
En dan nu het gedeelte dat ik al helemaal niet snap.. Ken zeker 3 mensen, met niet meteen fijn rijdbare niet warmbloed paarden,
die betaald kregen

En ach.. ik reed terug van mijn werk, zag pikzwarte lucht met daarin een prachtige regenboog
en weet je waar die eindigde? In mijn weiland...
Bij mijn pot met goud.... mijn gouden wereld paard.
Gelukkig zie ik de waarde van mijn gouden wereld paard, ook al wordt ze niet aangeleverd op een dienblaadje wel in.
Zo, einde frustraties.

Morgen lekker Sjollie rijden en van de week nog een keer naar het bos.