Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:24

Tigra_ schreef:
Summer2000 schreef:
Pfft.. Ik raak steeds ongeduldiger, het wil echt niet meer lukken. Ik heb nog niet één reactie gehad op mijn advertentie's op Marktplaats en de Bokt markt. Ik word er echt gestoord van! Maar evengoed blijf ik doorzoeken, ik geef de moed niet op, ik moet en zal een verzorgpony vinden. :#


Ik heb je advertentie even bekeken vindt hem netjes maar wat ik mis is je ervaring met paarden. Ik zou er dus bij zetten hoelang je rijdt dus bv 4 jaar op manege ..... 1x in de week. Misschien heb je al eerder een paard verzorgd. En wat het helemaal af zou maken is een foto van jezelf op of met een paard, krijgen mensen toch een beter beeld van je.
Is maar een tipje maar wel handig dat mensen al iets van je weten qua ervaring.


Thanks voor je tip. Ik had dat wel op mijn marktplaats advertentie staan, dit is hem:

http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ind=3&fs=1

Iemand anders nog tips hiervoor?[/quote]
rijfoto's erbij! :)
mensen kijken eerder naar een advertentie met foto's

Sababber

Berichten: 2696
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:02

Tja, ik snap best dat eigenaren niet beginnen aan meiden die jonger zijn dan 15 ongeveer.. Als ik ga kijken wanneer ik pas écht verantwoordelijk werd met paarden.. Ook hebben jonge verzorgers vaak iemand nodig die er bij staat te kijken en te helpen.. dat schiet niet echt op als je zelf te weinig tijd hebt om te rijden..

Ik heb ook het idee dat veel meiden alleen maar komen als het hun uitkomt en ze in het begin zo onzettend graag zouden komen maar dan achteraf haast nooit meer op komen dagen.. Of zich totaal niet aan hun afspraken houden..

en dat verpest het weer voor de rest natuurlijk..

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:10

ik heb toch veel geluk had met eclair :=

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:11

Ohja, mensen ik heb inmiddels een verzorgpaardje gevonden, dus jullie kunnen dat ook! :D

naomi_mickey

Berichten: 583
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Noord Holland, Heemstede.

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:41

Ik was ook net 13 toen ik mijn 1e verzorgponys kreeg, en mocht er gewoon zonder begeleiding mee buitenrijden vanaf dag 1, vond het best apart, zoveel verantwoordelijkheid ineens, vond het wel slecht van de eigenaar, ze kende me nieteens en wie weet wat er kon gebeuren. Met de goede instelling leer je de verantwoordelijkheid hebben heel goed, maar dat ligt totaal aan het kind zelf..

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:31

het is maar net wie je treft.
bij de ene eigenaar mag je veel en bij de andere eigenaar niet ;)

maloutje211
Berichten: 102
Geregistreerd: 22-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:56

Ik ben nog steeds zo blij dat ik geluk heb gehad, 7 jaar geleden toen ik 8 was ben ik naar een verzorgpaardje opzoek gegaan. En binnen een weekje bij een shetje gekomen die ik nu nog steeds verzorg en waar ik dus echt vriendjes mee ben.

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 09:21

maloutje211 schreef:
Ik ben nog steeds zo blij dat ik geluk heb gehad, 7 jaar geleden toen ik 8 was ben ik naar een verzorgpaardje opzoek gegaan. En binnen een weekje bij een shetje gekomen die ik nu nog steeds verzorg en waar ik dus echt vriendjes mee ben.


7 jaar? Dan moet je wel een héééél goede band met dat beessie hebben! :wow:

Aibelle

Berichten: 225
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Elst

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:50

Ik heb inmiddels ook weer een nieuw bijrijdpaard. Niet de moed opgeven mensen :D ooit komt er vast een leuk paardje voorbij :)

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:05

nu iedereen hier een paardje heeft, moet ik nu toch echt aan de beurt zijn? :=

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:10

xZiva_ schreef:
dan meld ik me ook maar -O-
ik ben al ruim een half jaar weer op zoek.. ik ben namelijk met mijn toen beste vriendin ergens gaan verzorgen en door een ruzie tussen ons mocht zij daar blijven en moest ik weg.. nog steeds geen idee waarom..
nu ben ik dus weer aan het zoeken en heb al overal advertenties en blijf elke dag ook zoeken naar mensen maar hier in de buurt is er bijna niks te vinden ;(


Als je bij meer mensen niet reageerd op een mailtje terwijl ze het goed bedoelen dan gaat het niet goed komen meis en zal je heel lang zonder zitten, ook al bedenk je je is het netjes om het te laten weten. Maakt niet uit wat de reden is!

Hoop dat je snel wat vind in de buurt, heeft Peter niet al nieuwe stallen en paarden staan??

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:17

ik heb altijd gereageerd.. maarja
nee peter heeft volgensmij nog steeds zn vergunning niet..

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:24

xZiva_ schreef:
ik heb altijd gereageerd.. maarja
nee peter heeft volgensmij nog steeds zn vergunning niet..


Zou jij niet de zaterdag voor jou vakantie komen, maar nooit wat terug of het door ging?

maar weer ontopic, wat raar er hebben toch al stallen gestaan daar...en in de straat van de dierenarts/tuincentrum staan ook pony`s kan je daar niet iets mee??

Jullie zoeken een verzorgpaard wat lastig is maar een verzorgster vinden is net zo lastig hoor!!

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:31

jaa maar hij wil het groter gaan maken.. dus heeft ie een bouwvergunning nodig :/
en nee, dat is ook niks.. ;(

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:35

voor jullie is het moeilijk een verzorg paard/pony te vinden en hier is het moeilijk om een verzorgster te vinden. :(

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:43

vrouwke schreef:
voor jullie is het moeilijk een verzorg paard/pony te vinden en hier is het moeilijk om een verzorgster te vinden. :(


Hier ook hoor! Heb nu 2 super leuke meiden van 30 en 31 jaar wat super goed gaat maar je wil niet weten hoe lang dat geduurd heeft....en afwachten of ze het leuk blijven vinden :o

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:07

Zoek schreef:
vrouwke schreef:
voor jullie is het moeilijk een verzorg paard/pony te vinden en hier is het moeilijk om een verzorgster te vinden. :(


Hier ook hoor! Heb nu 2 super leuke meiden van 30 en 31 jaar wat super goed gaat maar je wil niet weten hoe lang dat geduurd heeft....en afwachten of ze het leuk blijven vinden :o


super voor je.
komt goed :P

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:33

Voor jou vast ook!!

maloutje211
Berichten: 102
Geregistreerd: 22-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 02:45

Summer2000 schreef:
maloutje211 schreef:
Ik ben nog steeds zo blij dat ik geluk heb gehad, 7 jaar geleden toen ik 8 was ben ik naar een verzorgpaardje opzoek gegaan. En binnen een weekje bij een shetje gekomen die ik nu nog steeds verzorg en waar ik dus echt vriendjes mee ben.


7 jaar? Dan moet je wel een héééél goede band met dat beessie hebben! :wow:



Hahahah jaa ben ook super blij met hem, en hoop hem nog lang te blijven doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:46

Zelf ben ik gewoon naar bokkers gaan zoeken die in mijn omgeving wonen en via een pbtje vragen of ze nog een bijrijdster zoeken :) !
En ga ik binnenkort een afspraak met iemand maken!

petra1970181
Berichten: 298
Geregistreerd: 08-07-12

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:58

hier kun je ook geen verzorg paard of pony vinden en we hoefde niet eens te rijden
wilde mn kid leren wat er allemaal bij komt kijken zoals mesten en borstelen ect
en idd zelfs als je er voor betaald lukt het niet

Joyamu

Berichten: 455
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 17:48

Het is echt heel moelijk!!!

Maar ik rijd ook nog niet zo lang paard, rijd western. Heb nog nooit Dressuur gereden.

Een western verzorgpaard vinden is al lastig, en dan ook nog eentje die geschikt is voor een 'beginner', dat is bijna onmogelijk! ;(

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:44

HMM als je ervoor wil betalen kan je misschien een extra les volgen op de manege in de week?

petra1970181
Berichten: 298
Geregistreerd: 08-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:25

eclair98 schreef:
HMM als je ervoor wil betalen kan je misschien een extra les volgen op de manege in de week?


was dit tegen mij?

zo ja :D
ik was toen op zoek naar n verzorg paardje/pony om te borstelen ect ect samen met kid
maar op de manege staan de paarden klaar..........niks borstelen en de rest

Joyamu

Berichten: 455
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:27

eclair98 schreef:
HMM als je ervoor wil betalen kan je misschien een extra les volgen op de manege in de week?


Ja, dat zou kunnen. Maar ik wil ook dingetjes doen als: Voeren, poetsen, wandelen, :)