maar goed , hier komt het dus. ik zoek dus een verzorgpony.
waarom?
omdat mijn zus nu een verzorgpaard heeft die +- 2,3x in de week naar de manege komt. ze wil niet delen... maar goed , daar geen commentaar op , want ik heb zelf ook gezegd dat ik niet wou delen!
maar nu moet ik elke keer als zij gaat rijden een pony van de manege huren. dus reken maar uit... 8 euro 3x in de week en dan ongeveer 4 weken. dus per maand ongeveer 96 euro... en dat is erg veel als je weet dat het ook gratis kan , net als bij mijn zus...
en nog een nadeel is dat die pony aan elke wedstrijd zo'n 4 a 5 keer meerijdt!
maar oké , hoe pak je dat aan , zo'n verzorgpony zoeken?mijn idee was om een advertentie te maken en die daar op te hangen. ik heb er dus al eentje gemaakt! met dat ik dus een verzorgpony zoek om mee te rijden , vertroetelen , vlechtjes maken , longeren etc. en dan ook nog wat over mij. mijn e-mailadres en het gsm-nummer van mijn mama (mij kunnen ze niet bellen op school...). in een leuk blauw kleurtje! maar ik durf het niet op te hangen... :o maar , als ik dat dus durf...is dat een goede manier om aan een verzorgpony te komen? pas op , ik wil het niet in een winkel hangen , maar op de manee , want de pony moet op de manege staan aangezien mijn zus daar ook gaat rijden! maar goed , is dat een goed idee?
dank je voor de hulp en wil je even zeggen waar het moet staan?
groetjes!