Achjeeee ik voel me net weer een penny hihi

Ik zal het even uitleggen, ik ben nu bijna 2 jaartjes gestopt met paardrijden daarvoor heb ik zo'n 7 jaar paardgereden, ik heb het eigenlijk een hele tijd niet echt gemist maar de laatste tijd begon het wel weer een beetje te kriebelen. Eigenlijk niet zo zeer het rijden, maar vooral het lekker knuffelen.
Dus nu zoek ik af en toe een paardje op om lekker te knuffelen. Vandaag fietste ik ook een stukje rond toen ik ontzettend leuk shetlandertje tegen kwam in een weitje, wat een schatje! Hij kwam meteen aangedraaft en heb hem even lekker geaaid. Maar toen begon het dus weer te kriebelen, had ik ook maar lekker een verzorgpaadje om mee te knuffelen. Helaas nog nooit gehad omdat dat hier gewoon niet te vinden is & ik ben toch niet te lastigste zou je denken ik wil alleen maar knuffelen hihi. Maargoed, het weitje is naast een huis? Nu zit ik dus te twijfelen, aanbellen om te vragen of ik af en toe hem mag poetsen/wandelen? Helaas waren alle rolluiken nog helemaal omlaag & ik weet ook niet of dat wel durf

Alleen ik weet niet of hij daar eigenlijk wel altijd staat, gister fietste ik ook langs maar heb zo snel toen niks gezien! Maar wat ik wel nog weet was dat gister ook alle rolluiken omlaag waren!
Zou ik een briefje in de brievenbus duwen? Of als straks nog alles omlaag is bij de buren aanbellen of zij weten van wie de shet is?
Aaah sorry voel me net weer een penny

Iemand die me wil helpen of me uit mijn droom wil helpen