Hmm?? Hoe Ver??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HeavensDevil

Hmm?? Hoe Ver??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 23:13

Nou ik ga zondag op mijn verzorg shetje door de buurt stappen maar hij is niet echt veel gereden de laatst tijd omdat de dochter van de eingernaares is te bang om op te gaan en ik weet eingelijk niet waneer ik echt te ver met hem ga.. ik ga ook dan stukjes naast lopen zodat het niet te zwaar word maar weet alleen niet echt of het te veel voor hem word tips moet ik misschien wat water of zo meenemen i dont know ??

Tips please !! ??

Maanoogje

Re: Hmm?? Hoe Ver??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:28

Ik heb gehoord dat je als je langer dat 2 uur gaat af en toe moet stoppen om hem te laten plassen. En als hij goed verkeersmak is gaat het makkelijk, anders kun je zo'n speciaal bakje meenemen in een rugzak of weet ik wat je mee wil nemen en 1 grote fles water.

HeavensDevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 23:34

Bedankt ik ga zoiezo niet 2 uurtjes maar hij is wel lekker verkeersmak maar zit te twijfelen of ik met zadel of zonder moet.. ben best lang en misschien een beetje te zwaar voor hem dus weet niet of met zadel het nog zwaarder word.. en bedankt ik zal lekker pauzes nemen en denk een flessie water mee nemen en dan een halster en touw en dan gewoon naast hem lopen op de terug weg zodat het niet te veel is voor hem..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:01

Als je te lang en te zwaar bent kan je er beter niet op gaan zitten. Maar gaan wandelen.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 00:08

Of fietsen, je pony naast je laten lopen.
Echt onwijs leuk, alleen jammer dat ik dit niet eerder heb ondekt :P