ik was 9 of 10. toen mocht ik bij een paar shetlanders in de wei, en poetsen en zo. ik heb er jaren lang voor gezorgd, en het is nooit in mijn hoofd opgekomen erop te gaan zitten. achteraf bedacht ik me pas dat dat had gekund.
een verzorgpony is in eerste instantie toch een pony om voor te zorgen, om bij te kunnen zijn enzo. vind het altijd een beetje jammer dat zoveel meiden het altijd vooral over rijden hebben, dat is misschien een keer stap 7 in de omgang.. maar ja, dat is hoe ik er over denk.
Ik heb eerst vanaf mn 12de op de manege gereden, en heb sinds mn 15e verzorgponys gehad, de langste tien maanden. Niet echt op zoek geweest naar iets specifieks voor het rijden, maar wel altijd gehad, bij de huidige paardjes was het eigenlijk niet de bedoeling dat ik een rijpaardje kreeg, maar heb ik uiteindelijk toch gekregen
Ik was 13 toen ik mijn lieve verzorgpony had Daar mocht ik lekker mee rijden, wandelen en lekker tuttelen. Ik heb toen echt onwijs veel plezier gehad met die pony, maar het was ook een schat van een paardje!
10, die heb ik 5 volle jaren verzorgt, maar dit jaar moeten stoppen door school... Jammer, erg jammer. Ik denk dat je je eerste verzorgpony toch altijd blijft herinneren.
elias
Geplaatst: 17-11-09 21:58
toen ik 13 was kreeg ik m'n huidige vzpony, ik ben nu 14. maar mij vorige vz pony kreeg ik op m'n 12e ofzo.
Spip
Geplaatst: 17-11-09 21:58
Ik kreeg mijn eerste verzorgpony nadat ik mijn eigen paardje verkocht had, ik mocht geen verzorgpaard van mijn ouders ivm verantwoordelijkheid etc. Ik kreeg mijn paard op mijn 11e en een verzorgpaard op mijn 12e..
Dee_Es
Geplaatst: 17-11-09 21:59
Mijn eerste verzorgpony's kreeg ik toen ik 9 was. 2 minishetten, hengstje en merrie die helemaal niks konden. Ik heb ze 3jaar verzorgt (totdat ik ging verhuizen) en heb ontzettend veel van ze geleerd ookal kon ik er niet echt op rijden.