Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caesar
Berichten: 9307
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:13

Jullie hebben toch geen ruzie? Zij heeft een net bericht gestuurd en je bedankt voor de kans die ze gekregen heeft. Dat geld krijg je toch niet meer, en juist dat gesprek kan uitdraaien op ruzie. Ik zou het hierbij laten en op een zakelijke manier, met haar omgaan. Je zit toch niet dagelijks op elkaars lip?

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:41

Wees blij dat je van haar af bent! Gauw vergeten en op zoek naar een nieuwe verzorgster, mss dan ook gelijk de ouders van het 'kind' erbij betrekken oid.
Mss een proeftijd de volgende keer? Ik weet zelf ook hoe lastig het is een betrouwbare, eerlijke, nette verzorgster te vinden...
In de puberteit veranderen ze heel erg, kwamen ze eerst elke dag door weer en wind, langzamerhand worden het mooiweerrijders met een vriendje en gooien ze idd alleen maar even los om dan met de rest van de meiden op stal te gaan hangen en kletsen....heb t nooit begrepen..

Pashon
Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Georgsdorf (Duitsland)

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:08

jeetje mina, jij maakt je eigenlijk gewoon druk om het geld.
sorry hoor maar het zal misschien inderdaad aan de regio liggen waar je woond maar vind het sowieso belachelijk dat je haar laat betalen. wees blij dat er iemand is die jou wil helpen met je paardje.

laat het voor wat het is anders krijg je er nog ruzie om ook en dat om een paar centen.

Cemlys

Berichten: 14964
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:05

Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje raar, eerst moet ze niks betalen, gaat even mis en plots ga je dan geld vragen, om eerlijk te zijn zou ik dan ook stoppen vrees ik. Wie weet kan ze het wel betalen? Is een beetje sneu, maar beste voor beide waarschijnlijk dat er gestopt wordt. Weet niet of een gesprek veel zin heeft, denk dat het op zich wel netjes afgehandeld is zo.

Nickeltje

Berichten: 28258
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:16

VVDD > VP

Pashon
Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Georgsdorf (Duitsland)

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:40

het gaat je dus simpelweg om het geld en niet om het netjes af te handelen.

simpelweg als jij je paard niet kan houden zonder dat een verzorgster meebetaald kan je hem beter verkopen.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 15:42

Ik kan hem tuurlijk wel onderhouden zonder verzorgster. maar als een verzorgster kan meebetalen, hoezo niet?

En ja, het gaat me erom dat het netjes wordt uitgepraat en ik de rede weet waarom ze stopt aangezien die smsjes best onduidelijk en vaag waren.
En punt 2 is inderdaad het geld.
Lijkt me wel zo netjes en logisch dat ze dit nog gewoon betaald.
Ik kan ook niet zeggen tegen mn huisbaas, ik betaal deze maand even niet.

Pashon
Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Georgsdorf (Duitsland)

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:45

simpel het is jou paard, jou verantwoordelijkheid, jou kosten!
gezien je niks op papier hebt staan kan je fluiten naar je centen.

nogmaals vind het schandalig dat mensen een verzorgster laten betalen. wees blij dat ze je helpen je paard te verzorgen.

je vergelijking over de huisbaas is een compleet ander iets, staat niet eens in verband met elkaar.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 15:47

nee, niets een huisbaas is anders.

en hoezo gek om te betalen. ik betaal toch ook alles.. mogen zij best aan meedragen hoor. Dat is mijn mening en wordt hier in deze omstreken genoeg gedaan hoor. kan je over blijven doordrammen, maar zo gaat het gewoon.

Pashon
Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Georgsdorf (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:51

bo0tjeee schreef:
nee, niets een huisbaas is anders.

en hoezo gek om te betalen. ik betaal toch ook alles.. mogen zij best aan meedragen hoor. Dat is mijn mening en wordt hier in deze omstreken genoeg gedaan hoor. kan je over blijven doordrammen, maar zo gaat het gewoon.


ja omdat jij ervoor gekozen hebt om het dier aan te schaffen, zoals iedereen zijn eigen dingen moet bekostigen zal dat voor jou niet anders zijn.

en ja ik blijf erover doordrammen, omdat de rest iets doet moet jij het ook doen? :n triest

Nogmaals jij kiest ervoor om een verzorgerster te nemen, zodat jij bepaalde dagen niet naar je paard hoeft en je wat anders kan doen dus wees juist blij dat zulk soort mensen er zijn i.p.v. ze "uit te buiten" door er geld voor te vragen.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 16:00

Uitbuiten.
Ik zeg alleen dat andere mensen het ook doen in deze omgeving dus dat het helemaal niet vreemd is dat ik het ook doe.
En ja, in friesland en groningen gebeuren dingen anders dan in zuid holland he..
En zij heeft er voor gekozen om mijn paard te doen en wilde vanaf het begin meebetalen, dus mag ze het wel goed afsluiten want dit wist ze van tevoren, had ze maar nee moeten zeggen hoor. Ze wist ook dat ze deze verantwoording nam

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:00

ik zie mij toch al voor dat ik mijn particulier hondenuitlaatservice laat betalen om met mijn hond "mogen" wandelen

dan is toch ten bate van mij dat die hond uitkomt?
dus zo geldt het dan toch ook met verzorgsters?

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 20:54

Ik heb net een gezellig gesprek gehad.
Ze zat nu heel moeilijk qua geld, maar volgende week kwam er weer geld dus dan zou ze de 1e helft betalen en wat later de 2e helft.
Ze kon niet meer wegens weinig tijd, veel school en stage en dus te kort aan geld.
Gewoon gezellig afgesloten hoor!

Pashon
Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Georgsdorf (Duitsland)

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:56

mooi dat het gezellig afgesloten is, maar je komt op mij over als een "geldwolf"

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 21:03

Leuk dat ik zo op je over kom. Maar zo ben ik niet.
Maar als ik nog geld van iemand krijg, waar ik dus nog recht op heb na goed afgesproken afspraken, ja dan zit ik er wel achterheen als ze opeens weg gaat...

Pashon
Berichten: 5991
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Georgsdorf (Duitsland)

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:08

ik zeg ook niet dat je zo bent, ik zeg enkel dat je zo op mij overkomt.
De hele insteek was om je geld te krijgen, dat blijkt uit elk bericht dat je geschreven hebt.

verder doet het er niet mee toe, je krijgt je geld en dat is wat je wou. einde verhaal

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:06

Fijn dat 't toch nog is opgelost!


enne..ik snap prima dat je er geld voor wilt, hoor.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 06:31

Ja en ik heb het dus netjes uitgesproken over hoezo ze stopte enzo.. En het is leuk geindigd en daar ging het ook om pashon...

Ben blij dat alles opgelost is en sommige mensen wel gewoon denken over geld ervoor krijgen...

Jolliegirl

Berichten: 32991
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 11:24

bo0tjeee schreef:
Uitbuiten.
Ik zeg alleen dat andere mensen het ook doen in deze omgeving dus dat het helemaal niet vreemd is dat ik het ook doe.
En ja, in friesland en groningen gebeuren dingen anders dan in zuid holland he..
En zij heeft er voor gekozen om mijn paard te doen en wilde vanaf het begin meebetalen, dus mag ze het wel goed afsluiten want dit wist ze van tevoren, had ze maar nee moeten zeggen hoor. Ze wist ook dat ze deze verantwoording nam



Ik heb van mn geboorte tot mn 14e in zuid holland gewoon.
heb daar NOOIT een paard gevonden waar ik niet voor hoefde te betalen
Ik betaalde 55 euro in de maand voor 2x per week buitenrijden. en bij een ander 60 per maand om 2x in de week in de bak te rijden

inmiddels woon ik in drenthe en heb hier al voor de 3e keer nieuwe verzorgpaarden, nog nooit ergens voor betaald.
Men is hier hartstikke blij met de hulp, en de meeste mensen hebben de paarden hier op het land staan.
in het westen van eht land zijn er steeds meer pensiongasten die dus bakken vol stalgeld moeten betalen.. manegegeld om gebruik te maken van de accomodatie.

Zo raar is het dus niet om zelf je beentje bij te zetten als je een verzorgpaard hebt.
maar ik zou nooit meer anders willen, ben zo blij dat men de hulp hier waardeerd, ik heb er eerder soms zelfs geld voor gekregen.


zo, wou even de vergelijking uitleggen aangezien ik ook in het westen gewoont heb :)

Caesar
Berichten: 9307
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:05

En de verzorgster is toch zelf verantwoordelijk voor het feit dat zij dit aangaat? Als je het niet kan betalen, moet je het niet doen. En als je niet WILT betalen dan al helemaal niet.

En als het afgesproken is, dan krijgt TS gewoon haar geld. Punt.

Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:50

Sorry maar ik snap de verzorgster eigenlijk wel. Ik vind het betalen voor een verzorgpaard sowieso raar, maar dat je dat verwacht van een student zonder inkomen (en, ook al hoor je dit miss niet graag, ook een leven buiten jouw paard om, dus reizen, uitgaan, vriendje,....), dat begrijp ik helemaal niet.

Maar goed, mijn mening, ik ben blij dat het tussen jou en haar uitgeklaard is. :)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Verzorgster na nieuwe start toch gestopt.. whaaaa wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 14:58

Student zonder inkomen??? Nee hoor, ze heeft gewoon inkomen.

En ik ben ook een student, ook met inkomen..
Maar het is al afgesloten hoor.

Mag een slotje op