Weet niet of het bericht hier goed staat,ben hier nieuw.
Kheb al gezien dat jullie goede en deftige antwoorden geven op vragen,
dus ik ga mijn kans wagen.
Onlangs heb ik 3 verzorgpaarden bijgekregen(2 Paint Horses & 1 Quarter Horse).De eigenares is supervriendelijk,ze is zelf nog maar 22 jaar,
en ze zocht dus verzorgers omdat ze naar het buitenland gaat. Ik(en mn zus) hebben toegestemd en waren heel opgetogen.
Het is maar een kwartiertje rijden met de fiets,dus geen enkel probleem!!Maar nog geen dag daarna stuurt een andere eigenares een bericht dat de miniatuurpaardjes weer beschikbaar zijn,over 2 weken.
Deze zijn op een halfuur rijden,en de eigenares is ook niet echt het beste dat je kan wensen.Deze pony's verzorgen we al een jaartje,maar enkel woensdag en zaterdag,-de weken dat we er niet bij geraakten omdat ze ergens anders stonden -de dagen dat we niet konden gaan,omdat de eigenaars niet thuis waren -de afgesproken dagen die ze vergeten waren.
Bij de Paints is het echter de bedoeling dat we zoveel mogelijk gaan,(elke dag)ze goed verzorgen en veel liefde geven. De weides zijn altijd beschikbaar,
en we hoeven dus de eigenares niet altijd lastig te vallen met vragen zoals:Ben je thuis? Is het mogelijk dat we komen? ...
Eerst dachtk ik ze allemaal te blijven doen,maar met het schooljaar dat er weer aankomt,ga ik het misschien niet aankunnen,en ik ga geen 2e kans krijgen als mijn punten slecht zijn!
Heeft iemand goede raad? Want weet niet echt goed,wat te doen