Pony leasen of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tedine

Pony leasen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:29

Hallo Bokkers,

Ik zit met het volgende probleem..

Mijn verzorg pony staat te koop, en laat dit nou net mijn ultieme droom pony zijn! Ik wil hem dus absoluut niet kwijt. Nu heb ik de mogelijkheid om 'm te leasen Vingers aflikken . Ik zou 'm dan zelf moeten betalen wat opzich geen probleem is. Maar ik zou dan maar 100 euro per maand over houden om te stappen, kleding te kopen en voor onverwachte uitgaven (bijv. als iets stuk is oid.) Als echte paarden liefhebber moet dat natuurlijk ook geen probleem zijn, want we hebben alles voor onze lieverds over Tong uitsteken .

Maar.. ik zit met een volgend probleem. Volgend jaar moet ik voor m'n werk naar het buitenland (moet ik ieder jaar) en dat zou betekenen dat ie alsnog weg zou moeten Verdrietig . Ik kan hem dan niet rijden en niet voor hem zorgen, en de eigenaar doet dat ook niet (niet tot heel weinig).

Weten jullie misschien een goede oplossing? Of moet ik hem maar gewoon los laten en 'm een goed leven gunnen bij een nieuw lief baasje.

Brand maar los Bloos

Agnes75

Re: Pony leasen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:50

Volgens mij hoort dit hier niet..ik tem even

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:54

moeilijke keus Lachen .
ik zou hem laten gaan denk ik, mischien kan jij een goed baasje voor hem vinden als je dat afspreekt?
iig succes & sterkte.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:04

Volgend jaar is pas volgend jaar... Klinkt nogal voor de hand liggend natuurlijk maar ik wil zeggen dat je dan nooit weet hoe dan de situatie is. Miischien wel hetzelfde maa misschien ook heel anders. Ik zou het paardje zeker leasen nu en me later pas druk maken over je periode van weg zijn. Voor hetzelfde geld is er dan iemand die het van je wil overnemen.. Geniet van het moment Lachen

probo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:01

moeilijke beslissing , ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt , mijn verzorgpony stond te koop en ik heb hem toen niet gekocht , heb nu een ander paard omdat deze beter zou zijn maar heb er echt heel veel spijt van

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:06

Ik zou de pony nu gewoon gaan leasen, je hebt er nu toch nog veel plezier mee. Geniet ervan totdat je volgend jaar naar het buitenland gaat. Misschien kun je dan in overleg met de eigenaresse iemand anders vinden die er tijdelijk voor zorgt. Succes!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 07:38

--> VP

Charly05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:48

Als dit jou grote droom is zou ik het in ieder geval dan blijven doen tot je weg gaat. Misschien kun je afspreken met de eigenaar dat je daarna gewoon weer verder kan gaan?

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:38

Ik zal het proberen proberen misschien kan je in die tijd dat die naar het buiten land gaat een verzorger vinden

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:35

mischien kun je iemand in de buurt vinden waarmee je hem samen kunt leasen? en dat diegene hem dan helemaal doet in het jaar dat jij weg bent, Knipoog

Tedine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 13:02

Bedankt voor de reacties Knipoog

Ik heb besloten dat ik hem wel ga leasen, denk dat ik er erg veel spijt van had gehad als ik het niet had gedaan. En we zien wel hoe het komt als ik naar het buitenland moet.. misschien indd een tijdelijke leaser Lachen