Felies ; het geld moet er ook zijn we kunnen wel het begin betalen (Stal bouwen, weiland kopen, en paard natuurlijk) maar het geld wat daarna nodig is hebben wij gewoon niet
tja, wij hebben het ook uitgerekend, maar het gaat gewoon niet Wij moeten het van 1 inkomen hbben (pa = gepensioeneerd) en ja, daar kom je echt heel moeilijk van rond, en daarbij, volgend jaar doe ik examen, en daarna ga ik studeren, dan al helemaal geen tijd meer voor ene paard.. nee dan wacht ik wel gewoon tot ik zelf de tijd en het geld heb, en dan koop ik er lekker een voor mezelf
Nee maar mijn moeder werk dat nog wel (nu even niet, maar komt nog wel) enne ja daarbij het eten per maand en alles.. nee geen 200 euro minstens per maand over hoor En daarbij, weten mijn ouders niks van paarden, mijn zus en ik de enige, en ja hoe moet het dan met voeren? s'ochtends kan ik nog wel, saves ook,maar de rest dan?
Ooit hoop ik, dat ik gewoon een ouderepony kan kopen, die gewoon lekker in de wei kan staan
dat wilde ik dus zeggen, maar toen flipte bokt weer
Word der ook gek van Iris! Hier is ook zoiets.. geld is der wel, ruimte kan er komen.. maar me ouders willen niet en weten ook niet echt iets van paarden af. Niet dat ik niet blij ben met Mariska en Nike ofzo