Ben blij:D heb een reactie terug over cindy.. ze vond mij er leuk bij passen Maar het is nog niet helemaal zeker omdat er nog een verzorgstertje is (beginner) die er weer wat meer zin in heeft.. dus als ze dan toch iedere dag wil rijde.. dan niet.. maar anders wel:D
Jezus Irismacho... Pff.. dazz echt zwaar klote!!! Sommige mensen zijn ook zo diep triest he... ff 'doodleuk' een ipod van iemand jatten... Ik kan dat echt nooit uitstaan, hoe diep kan je zinken...
Liefde.. waarom begin je eraan?? op het begin is het leuk,, het is mooi en licht. maar dan word het donker, en eindeloos gat waar je invalt. en je door iemand anders het lichtje in de duisternis gaat zien. je moet verwerken wat is geweest, het vergeten. Wat aardig lukt door die andere persoon.. dan begint het weer vanaf het begin. Leuke, mooi dingen die gebeuren.. en tijd dat je alleen maar bij elkaar wil zijn. Niet gescheiden, niet naar anderen.. alleen maar naar elkaar. Een tijd dat je vrolijk bent, een fijn leven hebt. Maar dan gebeurt er iets waardoor je weer in dat eindeloze donkere gat valt. En tijd, die je niet lief is.. een tijd die je liever niet mee wil maken.
Dus waarom begin je eraan? Om die leuke tijd voor even te hebben? Te kijken hoelang jij het met diegene die je dan leuk vind vol kan houden? en diegene met jou. Om te weten hoe dat nou is?? Allemaal vragen.. waarop alleen jij het antwoord kan weten.
en
Ik vind niet de woorden, om te vertellen wat ik voor je voel Ooit zal ik het weten, al ben jij mij tegen die tijd misschien al lang vergeten.
Net Pm terug gehad.. van dat meisje.. Het kan niet,, het zusje van Tamara gaat er ook nog op rijden of zoiets.. Maar ze houden mij in hun achterhoofd, voor als se nog iemand nodig hebben
En het rijden ging ook weer super De eerste 10 min gingen weer knudde, maar toen ik ging proberen aan te galoperen, waar ik 3x over heb gedaan, maar aanhouder wint.. Daarna werd ze weer een racekikker, tips van Kim opgevolgd en van die man.. En toen liep ze heerlijk.. Ze wilde alleen op de voltes proberen weg te rennen..Maar dat lukte niet.. En daarna gaf ze zich toch wel gewonnen..