Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:47

even een update voor mij hier, ik heb ook wel eens eerder gereageerd in dit topic. jullie tips hebben gewerkt.. heb vandaag proef gereden op een pony en ik vind het ontzettend leuk! ik ben er nu al gek mee en ik wil er ook echt voor gaan! zo'n mooie kans, ook voor mij om heel veel van te leren en ik moet ook wel zeggen dat ik ontzettend geluk heb gehad. maar ik ben zo dankbaar! ik voel me net weer een penny meisje van vroeger die heel erg blij is! *D

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 18:07

@dreamer: misschien is het nog handig om te vertellen wat er qua klusjes verwacht wordt :) paddocks mesten of voeren of iets. en als er geen klusjes zijn is het altijd een extra voor de bijrijder om dat te weten :)

fenijro_tani

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:10

@dreamer: ik dacht dat je het eerst ging aankijken of je haar uberhaubt nog wou houden?
Of heb je besloten dat je haar wilt houden :) ?

Ik zou zeggen, vertel wat over et in je beschrijving, wees duidelijk wat de verzorgster moet kunnen en wat ze mag.
Verder zou ik als ik jou was krities zijn over je verzorgster.
Et klinkt namelijk niet erg makkelijk, maar wel als een gouden paardje voor de betere ruiter!

@its_daantje leuk dat je een fijne plek hebt gevonden!

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:27

joyce B schreef:
In ons geval vertelde de potentiele bijrijder veel negatieve verhalen over de huidige en vorige plek waar ze reed/had gestaan. Ik had haar nog niet eens nagetrokken bij anderen. Misschien beter wel kunnen doen... Dan hoor je het verhaal van twee kanten. Heb ook eens wat gehad met een pensionklant die ergens met spoed weg moest, die had ik ook beter even na kunnen trekken O:)

Mensen die gelijk al veel negatieve verhalen hebben begin ik al niet eens aan. Tuurlijk is niet altijd alles koek en ei, maar als het ergens echt zo negatief was waarom zat je er dan.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:41

tja, iets kan natuurlijk in het begin heel leuk lijken en dan toch tegen vallen, of de ergernissen van 1 of beide kanten beginnen na de roze wolk toch steeds meer op te stapelen, of na proberen is de klik er met paard (of mens) toch niet, of de afstand, de voorzieningen etc. vallen tegen, of beloftes worden niet nagekomen... Allemaal redenen waarom mensen toch weer op zoek gaan naar wat anders/ander adresje. Maar als je bij elk adres problemen hebt of niet tevreden bent... Wordt het misschien tijd iets kritischer naar je zelf te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:51

Ik hou haar ja :) Maar wil wel graag iemand erbij :) Enige klusje dat gedaan hoeft te worden is d'r stal uitmesten :)
Kritisch ben ik zeker, aangezien het met m'n laatste bijrijder enorm mis gegaan is... [naam] is zelf ook erg kritisch over wie ze leuk vind en wie niet...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:27

Tijdje niet gereageerd..

Als iemand in de regio Nieuwegein/Houten nog een bijrijder zoekt...

Zya wordt gekeurd 29 maart, is ze goed vertrekt ze naar een ander huisje.. wel bij heeeele leuke mensen. Er gaat een lief schattig meisje van 11 mee rijden <3

Heb besloten haar te verkopen omdat ik gewoon niet aan sparen toe kom met een eigen paard.

Wel onwijs trots op hoe ze is veranderd afgelopen jaren! Als k zo de foto's naast elkaar leg geloof ik mn eigen ogen niet haha.

Ben wel onwijs blij geweest met mijn bijrijder, die op haar beurt ook al iets nieuws heeft gevonden vanaf april dus das wel top!

(Als iemand een leuk klein presentje weet om te geven als dank hoor ik t graag!)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:53

Een 11 jarig meisje op jouw reus? Wauw! Gefeliciteerd met de verkoop iig

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:56

TurboTinker schreef:
Een 11 jarig meisje op jouw reus? Wauw! Gefeliciteerd met de verkoop iig

Heb een filmpje op mn telefoon staan, heb je mn mob nr nog? Je gaat er op zeker van "aaaawh"-en hihi.

Is echt snel gegaan.. heb lang getwijfeld hoe lang ik r nog zou houden.. op donderdag plaatste ik de advertentie en op zondag was ze al ovb verkocht.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:03

Dat is wel heeeeel snel! Ben benieuwd naar t filmpje!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:38

Oh super als ze een fijne plek gevonden heeft. Moet gewoon net de juiste match zijn.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:15

Jeetje dat is snel zeg, zolang ze maar een goed huisje krijgen, dan is het goed.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:47

Er gaat heerlijk mee getut en gefrutseld worden en meedoen met wedstrijdjes dus dat zal ze hartstikke leuk vinden.

Hoop dat ze dr plekje daar een beetje vind in niet al te lange tijd want ze staat natuurlijk al best lang bij mij op zelfde stal/zelfde box. Ze mag daar iig wel oud worden, ze hebben nog nooit een dier weggedaan. Dus das fijn om te weten.

Mag haar gelukkig ook zo nu en dan bezoeken :) en ze willen graag dat ik n keer langs kom om ze op de foto te zetten dus das ook leuk.
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 18-03-16 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:48

Dat is wel een hele geruststelling!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:12

Hoi allemaal, ik weet niet of het hier mag. Maar ik ben op zoek naar een bijrijder. Mag je dan ook hier mee praten?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:22

Daar is dit topic voor :D

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:22

Je mag meepraten, maar geen advertenties plaatsen. Dus wel alle vragen en verhalen etc

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:53

Ik heb een leeggehaalde post en een paar reacties daarop verwijderd, vandaar dat jullie een paar berichten missen ;)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 09:57

baroeg schreef:
Je mag meepraten, maar geen advertenties plaatsen. Dus wel alle vragen en verhalen etc

Dus ik mag hier wel schrijven waarom ik een bijrijder zoek? Haha.

Er komt in ieder geval morgen al iemand kijken! Ben enorm benieuwd.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:16

Heb nu ook een advertentie op bokt gezet. 1 leuke reactie en hopen dat het klikt. Nog in afwachting van een kennismaking met een meisje van bijna 12 om te helpen op stal. Niet voor mijn grote pony, want ze kan voornamelijk in het weekend, maar een stalgenootje heeft een C- en D-pony en voor de C pony had ze nog geen verzorgster. De pony kan niet meer gereden worden, alleen gewandeld maar ik kan haar wel af en toe lesgeven op mijn pony als bedankje voor de hulp.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:36

Ik heb 3 jaar geleden via dit topic een bijrijder gevonden! Nog steeds heel tevreden hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 08:58

Ik heb gisteravond een advertentie op bokt geplaats. Met op Facebook zetten wacht ik nog even, ik heb geen haast :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:48

Ik heb 3 paardjes gevonden om bij te gaan kijken of het iets voor me is om bij te rijden.

2 zitten ook op bokt kwam ik achter :) klein wereldje hihi!

Ga wss pas echt kijken als Zya echt weg is. Bij eentje ga k wat eerder langs. Moeten nog even afspraak maken maar t kletsen klikte goed. Hoop dat de afstand een beetje meezit want wss heb k over niet al te lange tijd alleen nog maar een brommertje ipv een auto :)

Moet zelf zeggen dat k meer op fb en mp kijk dan boktmarkt Dreamer. Er staan zoveel oude advertenties op, het zoekt gewoon niet makkelijk :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:02

Klopt, ikzelf ook. En daar komt ook zeker een advertentie, maar ik vind het best "eng" om zo maar te zeggen... En fb zal gelijk overlopen met reacties, was bokt als eerste stap voor mij gevoel wat beter :)

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:22

Hoi :wave:
In welke rubriek plaatsen jullie je advertentie op mp?
Diensten verzorging oppas les is op je telefoon namelijk niet meer te vinden op pc wel. Zie dat er nu veel staat bij paarden overige toebehoren enz.

Wat moeilijk om een serieus iemand te vinden zeg :')