Ik wil niet op vakantie Vorig jaar zijn we helemaal niet geweest Maar dit jaar dus wel weer.. Ga dit jaar ook niet op ponykamp voort eerst waarschijnlijk Jaaa ikke ook Robin!
Ik zal mijn planning neerzetten (Verveel me toch) vanaf de 21 juni vakantie.. dan doe ik niks 2 juli naar de OLS 4 t/m 7 juli fietsvierdaagse en dan 9 tm 15 juli op Pk.. en verder doe ik niks
In de zomer ga ik eerst een weekje met me ouders & broertje en dan gaat een vriendin mee. Dan gaan we naar 't hunzedal (in Borger). Die week erna met een vriendin en haar ouders mee naar Frankrijk. En verder nog een paar daagjes naar een andere vriendin, die hebben op camping De kleine wolf (heidehofs op bokt is dochter v/d eigenaar) en jaarplaats en ik ben er tot nu toe al 4 jaar in de zomer geweest, dus wel weer leuk om al die mensen enzo te zien .
Ik ga niet op ponykamp Druk zat.. 1e week van mn vakantie thuis.. Najaa ik heb officieel vanaf 17 juli vakantie.. of de 15e weet ik t.. MAar vanaf 1 juli geen school meer.. Dus eigenlijk 3 weekjes thuis. Dan een week op n kamp.. En dan halve week bij mn pa.. en dan met mn pa op vakantiej nr Duitdsland dus.. Enne verder btj thuis denk ik.. En naar de paardjes natuurlijk
Dus tjaa (A).. Tijd gaat opzich best hard.. Ik bedoel, dit schooljaar is gewoon.. bijna voorbij.. Opzich..
EN ja Nederlandstalig is beter 2 jaar geleden nederlandstalig ding in luxemburg. afgelopen jaar in Frankrijk, maar toen zat ik gelijk met een vriendin van school Dat was wel heel chill
Ik heb ook laat vakantie, vind ik.. MAarre.. Ik woon euh vlakbij Poeltje .. Wel opzsich redelijk aan de rand.. Maar er zijn meerdere randen Is t de Noordoostpolder of niet?.. ;o
Ik ga naar Belgie waar ik niet blij mee ben de jaren daarvoor allemaal naar buitenland geweest en nu ineens naar belgie maar mag wel een vriendinneke meenemen. En asls we weer naars school moeten dan ga ik een weekje naar Barcelona, toscana of parijs.