Heb zelf veel meer met paarden. Maar dan wel de dominantere types

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quanneh schreef:Niet persé een tip, maar wat mij opvalt: in de titel zeg je dat hij een 100% braaf bijrijdpaard zoekt, maar in de advertentie staat dat hij ook mee kan komen met een pittige gevorderden groep. Als hij echt best goed kan rijden, zou ik dat '100% braaf bijrijdpaard' eruit halen, want dat schrikt misschien ook al een groep eigenaren af.
leeneliefje schreef:Het is nogal lastig om een bijrijdpaard te vinden voor mijn vriend. Hij heeft 3 jaar ervaring en kan gewoon echt prima rijden. Enige is dat hij momenteel lest op de manege en dat vaak niet wordt geprefereerd door eigenaren... Advertentie staat in mijn onderschrift, iemand nog tips?
Selina schreef:leeneliefje schreef:Ja Selina, bij m'n vorige bijrijdpaard is me dat ook aangeboden maargoed ik heb nu een andere dus 't aanbod geldt niet meer.. Ik zie dat je in Ede woont, best in de buurt! Waar rij je ergens?
Ja, je moet soms ook geluk hebben. In Hoenderloo, beetje uit de richting
leeneliefje schreef:Oh nee daar ben ik niet bekend, rijd zelf chill in Arnhem, vlakbij
Ja idd! Voor mezelf hebben ik altijd binnen no time een paard te rijden, maargoed, heb jaren ervaring
en mijn vriendje dus nog niet. Als je in de buurt nog iets hoort? Let me know wil je?
Selina schreef:leeneliefje schreef:Oh nee daar ben ik niet bekend, rijd zelf chill in Arnhem, vlakbij
Ja idd! Voor mezelf hebben ik altijd binnen no time een paard te rijden, maargoed, heb jaren ervaring
en mijn vriendje dus nog niet. Als je in de buurt nog iets hoort? Let me know wil je?
Ja, ik kan ook altijd snel iets vinden wat ik zelf apart vind aangezien ik een angstige ruiter ben. Dus dan zou het voor je vriend ook moeten lukken. Misschien komt het omdat veel eigenaren een te klein paard hebben? Neem aan dat hij geen 1.60 is ofzo.
guusje_h schreef:Ik heb tot nu toe echt een hoop reacties gehad, wat ik niet vetwacht had aangezien ik een angstige ruiter ben. Het probleem is steeds dat de paarden veel te ver weg staanik moet alles gewoon op de fiets of met de bus doen en ik red het allemaal niet als ik én laat uit ben (moet nog drie kwartier naar huis fietsen) , én ruim een uur in de bus zit naar het paardje.