Gefeli Mies!!
Iris, wel jammer dat je laatste bent, maar fijn dat het zo goed ging voor jou gevoel! Jammer genoeg denken jury's niet altijd hetzelfde
Foto's! 
Robin; Jou onderschriftzinetje ken ik
Trying to push the past away...
Nike was vandaag eerst vet leuk aan ut doen. Had der los in de wei en dan moet ze met mij mee lopen en draven enz. en stil gaan staan als ik ook ga stilstaan. Dat ging goed.
Daarna wou ik ff rustig longeren. Nike alleen maar rennen en doen en wou ze niet meer stappen :s Enige manier om der dan te laten stoppen is na je toe te trekken
(Niet ineens ofzow, wel rustig aan maar leuk is anders) Ik der op der flikker gegeve. (helpt normaal) Nou, vandaag was dit niet goed genoeg.
Flinke klap geven en tegen der praten zo van ja mag niet en je moet luisteren weet je wel, als ik zeg stappen moet je stappen, zoals we net ook deden. Kijkt ze me zo aan van, jajaja ik weet ut
En toen was ut goed
Mocht ze draven, vet relaxt zo van ok ik weet ut. En toen zag ze iets, moest ze natuurlijk weer schrikken en begon ut rennen. Zeg zo tegen Nike en nú ben je rustig anders mag je dalijk niet meer in de wei. Huppa beest rustig 
En met Mariska gewandelt, was de schutterij aan ut schiete iets van 50 m van de wei af. Ik met Mariska derlangs lopen. Eerst schrok ze niet zo van de schoten, op de terugweg wel maar was ze nog vet blij aant doen
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 08-07-06 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt