Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gerpiegorp schreef:Oh ja dat wordt moeilijk
Ik ben ook een ponymens en ben gelukkig 'maar' 1.70. Grappig dat je een pony of paardenmens kan zijn eigenlijk
Ambertjeluna schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/389876/verz ... rd-gezocht
Dit is mijn advertentie![]()
Is het goed geschreven of hebben julie nog tips. Ik zou zo gelukkige zijn met een verzorgje
Suliko schreef:Hier ook een 'ponymens'. Nu scheelt het dat ik 1.63 ben en niet echt zal doorgroeien.![]()
Ik denk dat het inderdaad ligt aan wat je gewend bent. Ik heb altijd pony's gereden en verzorgd en dan ook nog eens behoorlijk kleine. Als ik een groot paard in de hand krijg heb ik direct het gevoel dat ik er geen controle over heb. Nu zit dat natuurlijk in mijn hoofd, maar als je als klein mensje naast een reus staat...
Al heb ik wel weer echt een zwak voor gigantische koudbloeden.
sneeuwpop schreef:Suliko schreef:Hier ook een 'ponymens'. Nu scheelt het dat ik 1.63 ben en niet echt zal doorgroeien.![]()
Ik denk dat het inderdaad ligt aan wat je gewend bent. Ik heb altijd pony's gereden en verzorgd en dan ook nog eens behoorlijk kleine. Als ik een groot paard in de hand krijg heb ik direct het gevoel dat ik er geen controle over heb. Nu zit dat natuurlijk in mijn hoofd, maar als je als klein mensje naast een reus staat...
Al heb ik wel weer echt een zwak voor gigantische koudbloeden.
Ik vind pony's vaak wat stouter, vooral dat ze in eigen voordeel kiezen.
Een paard is imo wat makkelijker daarin.
Maar pony's vind ik vaak dapperder dan paarden.
Dan nog heeft zoals gezegd ieder paard/pony een eigen karakter.