Anders hadden jullie er een goede verzorger bij...
(Al zeg ik het zelf)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmikky schreef:hoe erg is t om achter eigenaar langs (half) op zoek te gaan naar een ander paard?
er zijn een HOOP frustraties rond huidig paard (wil best uitleg geven maar dan via pb)
_Lot schreef:Kimmikky schreef:hoe erg is t om achter eigenaar langs (half) op zoek te gaan naar een ander paard?
er zijn een HOOP frustraties rond huidig paard (wil best uitleg geven maar dan via pb)
Waarom niet? Jouw leven, dus dat moet jij weten.
Mocht je wat gevonden hebben dan zou ik wel netjes jouw andere paardje opzeggen...
Shirley_ schreef:Ik denk dat het moeilijk is om een goede bijrijder te vinden, omdat je een bijrijder wilt met een hart voor paarden. Op de manege zag ik veel ruiters die een hart hebben voor paardrijden en niet voor het paard zelf! Hoe vaak rukken ze niet 5 minuten van te voren paard uit de stal, borstel erover en rijden maar. En gooien hem pompend, zwetend weer op stal. En wat houden we van het paard.
Ik denk dat je snel ziet of het een goede bijrijdster is. Je ziet vrij snel of iemand hem beloont, knuffelt en tut met het beestje & vaak komt dat uit je hart, omdat je met het paard bezig wilt zijn en niet omdat dat moet. En dat hart voor paarden heb je heel je leven lang, dus als je 13 bent, heb je ook al dat 'verantwoordelijkheidsgevoel'. Alleen hebben die meer hulp nodig, omdat ze vaak minder ervaring met paarden hebben en zelf nog niet inzien wat er moet gebeuren. En het op de manege anders aan toe gaat dan bij een verzorgpony. Maar als jij in het begin tijd maakt en ze alles uitlegt en helpt, kan het een goede verzorgster worden.
En de prijs is je eigen keus. Sommige mensen zouden best een bijrijdpaard willen, maar kunnen niet elke maand een vast bedrag betalen. Dan loop je die wel mis. En over dat penny's niet betalen, vind ik niet juist. Sommige personen die een paard leasen op een manege en gooien hem ook pompend en zwetend op stal & daar betalen ze voor. Die kunnen ook reageren op jouw advertentie. Maar die keus is natuurlijk je eigen recht.
xAlice schreef:Een speciale site ervoor?
Ja, lijkt me wel handig..
Maar hoe breng je dat onder bekendheid..