Zoek schreef:we wonen allemaal verkeerd...
Hahhah daar lijkt het wel op
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zoek schreef:Hier maakt het niet uit of ik er een leefdtijdsgrens bij zet, krijg geen enkele reactie....
Lianne86 schreef:Ja, daar zit ik dus ook mee... Maar een 10 jarige met een ouder die rijdt/heeft gereden, ook goed... Paard is kindvriendelijk, dus in dat opzicht kan het... Ik heb juist minder goede ervaringen met 15-24jarige(van stiekem rijden, tot stelen, tot afspraken niet nakomen, tot de meest stomme dingen vergeten (drinkbakken vullen, terwijl we dat nog gevraagd hadden... Gelukkig gaan controleren) Maarja, 50+ als eis gaan zetten werkt ook niet
Het gaat gewoon puur om vertrouwen en hoe de communicatie is...
joann123 schreef:ik kan niks vinden voor mijn shet
Ziviaantje schreef:joann123 schreef:ik kan niks vinden voor mijn shet
Grappig... een maand geleden zocht je zelf nog een verzorgpony (advertentie bokt) en nu kan je niemand vinden voor je shetlanderAls je in de tussentijd inderdaad zelf een pony hebt zou ik toch maar even een beetje geduld hebben.... Je hebt hem nog zo kort.
xxxjanna schreef:Zoek schreef:Hier maakt het niet uit of ik er een leefdtijdsgrens bij zet, krijg geen enkele reactie....
Wat zonde, heb je advertentie bekeken en dat is een super leuke kans voor iemand die ernaar zoekt!
Ze zien er ook leuk uit, jammer genoeg woon je op 3 uur en 20 minuten fiets afstand
succes nog!