Rowdine schreef:Ik heb paarden en ik betaal ongeveer een euro of 700 per maand. Ik zou niemand gratis laten rijden, en als klapper op de vuurpijl zou ik ze ook nog verplichten les te nemen bij m'n instructrice.
Voor andere sporten betaal je toch ook? Ik snap echt niet dat de gierige Nederlanders altijd weer alles gratis moeten. Alsjeblieft zeg.
Je kan toch niet de redenen zien dat ik geen financiele bijdrage wil doen en juist wel wil helpen met de verzorging? Sowieso heb ik vrij weinig met rijden, dus dan is het logisch (lijkt mij) dat ik geen 100 euro ga betalen per maand om stallen uit te mesten, paarden te verzorgen en te helpen (rijden eventueel..)
(ben recreatieruitertje, maar vind grondwerk etc ook leuk, en dan niet zeggen dat dat geen beweging is. Als je een beetje handig bent met longeren/dubbele longe, dan is het ook zeker niet slecht voor het paard...) maar totaal niet wat jij zoekt...
maar dat heb ik geleerd)
Maarja, moet ook zeggen dat echt alles aanwezig is nu, dus dan heb je die neiging ook niet om het te kopen/vernieuwen...
) en ik vind het supermeiden.
Heerlijk als je aan het rijden bent en iemand eist bijna dat je afstapt en je hoofdstel afgeeft :s) Toen dat verzorgstertje weg was en er een andere kwam die les kreeg van iemand "ja, het zadel dat nu op je paard ligt, past niet"... En ik ging met mijn stomme kop nog rekening houden met wanneer ze les had zodat ze mijn zadel kon gebruiken
Vind het wel belangrijk dat er geen miscommunicaties ontstaan enzo