Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_D_H schreef:M_D_H schreef:10 jarig meisje:
hoi, ik las net je advertentie en het lijkt mij heel leuk om je paard te gaan rijden. (tot dus ver niks aan de hand)
ik wil je paard graag uitbrengen op dressuur en springwedstrijden
omdat ik al 1,5 jaar rij, weet ik dat ik je paard heel goed zal rijden en dat we heel ver zullen komen op wedstrijden. omdat ik dus al zo lang rij en al zo goed rij ga ik dan ook niet voor je paard betalen, want ik maak hem beter dan dat hij nu is.
Groetjes B.
euhm ja...
tuurlijk![]()
serieus
dus heb haar vriendelijk verteld dat wij echt op zoek zijn naar iemand die iets ouder is, iets meer ervaring heeft en die er wel voor wilt betalen
en dat wij bovendien niet op zoek zijn naar een trainer, want daarom rij ik hem nu
RGBrink schreef:Nou mijn regelmatige bezoeken aan MP / boktmarkt levert tot op heden niets op.. er staan minstens 10-15 paarden die een bijrijder zoeken en dus 0,0 aan bijrijders die zich aanbieden.. zelfs de 12-14 jarige 'pennymeisjes' ontbreken.. Nu moet ik zeggen dat bij de meeste advertentie ook 'grof' geld gevraagd wordt (tussen de 75 en 125 euro p/m) en ik vraag niets.. echter nog geen enkele reactie de afgelopen twee weken.. ik hoop écht dat ik wat vind
M_D_H schreef:serieus
dus heb haar vriendelijk verteld dat wij echt op zoek zijn naar iemand die iets ouder is, iets meer ervaring heeft en die er wel voor wilt betalen
en dat wij bovendien niet op zoek zijn naar een trainer, want daarom rij ik hem nu
Vjestagirl schreef:Ik zou dat 10 jarige meisje laten komen en gewoon eens n uurtje laten rijden. En dan flink wat dingen vragen, als ze zo goed is dan moet correct nageeflijk rijden toch wel het minste zijn wat ze kan, toch?
[***] schreef:Ach, tegenwoordig denkt iedereen dat die top kan rijden als die eens op een "wilde" manègepony is blijven zitten ... Zo kom ik ook steeds een advertentie tegen van een meisje in mijn buurt, daar staat letterlijk "Ik zoek: Stoute/ hevige/ onbeleerde paarden", staat dan een foto bij van haar (neem ik aan) op een steigerende welsh volgens mij, en ze zoekt dus paarden waar de eigenaar niet meer op durft omdat ze te stout zijn en ze wil die dan temmen (daar komt het op neer), in de laatste advertentie vroeg ze daar zelfs een kleine vergoeding voor ...
Misschien moet ik haar maar eens laten komen voor mijn 2 varkens, zijn ze meteen weer doorgereden