Wel en niet leuk.
Kinderen waarmee ik reed zijn vind ik onverantwoord bezig.
in draf/galop(hard) mensen passeren. Door dingen gaan waar schapen instaan!
Willen we de pony's ergens even wat laten gaan. Zijn der mensen daar, met 2 kleine kinderen. Willen ze daar gewoon in volle galop langs gaan! Zeggen ze: 'Dan moeten ze maar uitkijken'
Nou toen heb ik ze toch maar even 'bijgebracht' dat ik zoiets écht niet doe en dat we die mensen maar even moesten vragen of ze dat goed vonden als we dat zouden doen zodat ze ook aan de kant kunnen gaan. En dan willen ze net voordat we pauze gaan houden nog 1x hard galopperen enz.
Bergen op galopperen terwijl je WEET dat er kinderen aan het spelen zijn.
Allemaal van die dingen. Sorry, maar dat vind ik gewoon onverantwoord en zo wil ik eigenlijk niet bezig zijn.
Nu ben ik ook in draf of een (langzame en gecontroleerde!) galop gegaan. Omdat Nike anders helemaal over de zeik ging, en dat is dan nog gevaarlijker.
Ik ben niet mee gegaan vaker met galopperen, Nike ondertussen helemaal bezig (bokken,sprongen maken, dribbelen, weg willen komen.)
Nike heeft zich écht bijna de hele buitenrit opgefokt en druk gedaan. Ze was écht overal helemaal nat van ut zweet.
Met even laten gaan was trouwens lol. Ik deed echt alleen me handen ontspannen en iets naar voren gaan zitten en Nike sprong me toch ineens weg
! Daarbij verloor ik natuurlijk me beugel 
En toen galoppeerde we écht superhard.. Ik al denken ja en nu moet ik der nog goed tegen zien te houden dalijk. Ze luisterde vandaag namelijk bijna niet naar de rem, zo opgefokt en alles bezig.
Maar dat was wel goed gegaan. Ik nog van tevore tege de andere gezegd neem voor dat stuk je paard weer terug want stel der komen mensen aan
Komen ze nog in volle galop aan 
Naja, echt ontspannen is het niet geweest. En Nike was zo bezig dat meisje maar snel bedankte of ik vroeg of ze op Nike wou
(meisje meent zich best veel vind ik, vooral toen ik der hoorde praten opt begin.. en d8 effe uitprobere
)