Dobbel:
Nike heeft eerst gesprongen en toen is ze eigenlijk kapot gereden in der benen. In stap en galop liep ze steeds goed, maar in draf echt kreupel.
Toen is der vanalles mee gedaan en ik weet niet precies wat en heb ervan begrepen, dus weet niet 100% zeker of het klopt dat er een botje in Nike der voet los zat en dat ze dat hebben laten aangroeien door middel van kraakbeen.
En toen ze weer goed liep en ze weer begonnen met rijden ging ze na te veel doen weer kreupel lopen.
Heel gedoe daarmee, want dat was elke keer.
Toen weer heel gedoe en is Nike bij de mensen waar ze nu staat terrecht gekomen. Toen liep ze ook nog alleen in draf kreupel.
Heb der toen later alleen mee gestapt en steeds ging ze beter lopen tot ze niet meer écht kreupel liep.
Ze loopt niet helemaal regelmatig doordat ze bijv. stijf is. En hoe langer ze beweegd hoe beter en regelmatiger gaat lopen.
Maar ze loopt niet echt kreupel dan. Als ze écht kreupel is loopt ze heel anders.
En door haar op een bepaalde manier te gaan rijden, krijg je dat onregelmatig wat weg, en misschien wel helemaal volgens iemand die ken.
Maargoed, door mensen die er meer verstand dan mij van hebben word gezegd dat Nike niet zo gaat lopen door pijn, om iets te ontlasten ofzo.
En mij zelf lijkt het zo, en dat weet niemand natuurlijk echt zeker(net zoals het vorige) dat Nike der lopen ook een beetje een gewoonte is, want zo heeft ze zo lang gelopen toen ze niet meer echt kreupel was.(eerder ook)
(als een mens jarenlang raar loopt, en soms pijn heeft en daardoor weer anders gaat lopen, zal het toch een hele tijd duren voordat diegene weer echt normaal kan lopen)
An:
Vet groot verschil!