We moesten naar een toerisme kantoor gaan en om een tartiflet vragen, kregen we een papiertje met 1 april op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Douni schreef:Whieeehh! Ik ben jarig vandaag!
.
&Gefeliciteerd..
En wij naar winkeldinges. Thee drinken bij de hema
En toen weer terug. Ging die jongen dus net op zn brommer weg. (A) Zag die ons, kijkt ons aan en komt met zn trapper oid op de stoeprand. Slingerd en gaat net niet onderuit (A) En hij kreeg onder zn helm ZON rood hoofd
En wij lagen helemaal dubbel. Najaa toen op school nog stukje van de soundcheck gekregen en om 5 uur opnieuw naar winkelcentrum gegaan om patat te halen
En toen om kwart voor 6 weer bij school. Mochten we er niet in tot 7 uur
.. Dus wij naar de manege gelopen enzo. Mijn les was dus net afgelopen
En iedereen zo; Jaa waar was je
Ik uitleggen, kwam de volgende het vragen.. (A) En toen om 7 uur mochten we naar binnen, omkleden en op ouders wachten en gaan zitten. Wij hoefte pas na de pauze. T was echt heel vet. En na de pauzxe moesten wij gelijk 
Daar gemest, gepoetst &Amigo beetje opgejaagd. Want hij wou niet komen vanuit de wei
.. En toen later weer naar huis. En nou ben ik duizelig. Maar goed

.. Me ouders zijn keii kwaad op mij..
Jodoc nog nagekeken.. was echt kei schattig want hij was verdoofd en dus heel suf.. terwijl ie normaal heel druk is enzo

Niemand mijn verhaal gelezen?

Gemma_Luuvv schreef:Hoii Ben er ook weer
Ik ga dus naar T.. Pff.. Me ouders zijn keii kwaad op mij..
Vandaag naar Eef gegaan.. Rijden ging goed.. was de DA er.. Die ging kijken naar het hoesten van eef.. mag ze nu 2 weken niet rijden. En als het erger word helemaal nie tmeerJodoc nog nagekeken.. was echt kei schattig want hij was verdoofd en dus heel suf.. terwijl ie normaal heel druk is enzo
Ook met rijden.. ging ik balkjes draven, en toen ook zo aan een kant omhoog, maar dat wist Eef niet en toen viel ze daarover.. dus ik lag op de nek
.
!

haha 
SAMIERTJE schreef:dit en wat er bovenstondawh![]()
Maar zou 't in die 2weken nog wel kunnen opknappen?

x_moontjuh_x schreef:SAMIERTJE schreef:dit en wat er bovenstondawh![]()
Maar zou 't in die 2weken nog wel kunnen opknappen?
Gemma_Luuvv schreef:Hoii Ben er ook weer
Ik ga dus naar T.. Pff .. Me ouders zijn keii kwaad op mij..
Vandaag naar Eef gegaan.. Rijden ging goed.. was de DA er.. Die ging kijken naar het hoesten van eef.. mag ze nu 2 weken niet rijden. En als het erger word helemaal nie tmeer Jodoc nog nagekeken.. was echt kei schattig want hij was verdoofd en dus heel suf.. terwijl ie normaal heel druk is enzo
Ook met rijden.. ging ik balkjes draven, en toen ook zo aan een kant omhoog, maar dat wist Eef niet en toen viel ze daarover.. dus ik lag op de nek

.
]