Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LadyAngel schreef:Er zijn inderdaad nog wel jonge meiden te vinden die genoeg verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Het is alleen soms nogal moeilijk om de juiste persoon te vinden.
Bijrijdster hier zou vandaag de pony doen, maar ze kwam alleen haar spullen halen. Ze stopt ivm met haar gezondheid maar ook omdat ik twee keer tegen haar gezegd heb dat nadat zij gereden heeft het zadel beschadigd was. Gewoon heel normaal, want kan gebeuren toch? Maar volgens haar kan dat niet omdat ze zo netjes met de spullen omgaat.
Nu waren wij er zelf ook al over uit dat we beter met haar konden stoppen maar dit vond ik toch wel een beetje vervelend..
Geryon schreef:Dat liegen, wat erg zeg. zou voor mij einde verhaal zijn!
Laatst was ik aan het longeren, gooit iemand samen met haar vriendin, haar verzorgpony los in de longeerkraal ernaast (mag al niet maargoed). Pony, arabier, keihard aan het rennen. Gaan die meiden erbij staan lachen en doen. Zag er eentje ook nog rennen. Ik zou woest zijn als mijn verzorger zo onverantwoord en onserieus bezig gaat met mijn paard.. en wat was ik geirriteerd, kon niks meer met mijn paard die er onwijs gespannen van werd.
Ben blij met de meid die mijn pony least zeg! En het belangrijkste, hij is er zelf ook heel blij mee
germie schreef:Mijn vorige bijrijder is eens het zadel op de staldeur vergeten. Dus mijn paard had de zitting kapot gevreten. Ik heb gezegd dat ze maar haar WA verzekering aan moest spreken. Die heeft inderdaad een nieuwe zitting betaald. Tja, zadel was nog als nieuw. Dus bij een beschadigd zadel kan de bijrijder gewoon haar eigen WA verzekering aanspreken.
Anoniem schreef:Ik heb zelf maar 1,5 jaar manege lessen gehad toen ik mijn 4-jarige bijrijdpaard vond. Ik wil niet arrogant over komen, maar de eigenaresse heeft toen voor mij gekozen (ik was ook nog is 13/14 jaar) ipv iemand 20+ die al 10 jaar reed.
Dus ja, na 2 jaar manege lessen zijn er dus echt wel mensen die prima kunnen rijden, want ik zal echt niet de enige zijn
Maar verder on-topic
elszoekt17 schreef:Zijn er nog mensen met positief nieuws over hun bijrijders?