Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FristiLover schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/393214/bijr ... -heiloo-nh
Ik heb ook weer eens een advertentie geplaatst! Hebben jullie nog tips? Dingen die ik vergeten ben erbij te zetten?
Roosje01 schreef:Ik heb pas 1 reactie gehad en die zegt steeds af, en nu reageert ze zelfs helemaal niet meer voor een nieuwe afspraak dus dat is wel jammer.
Als iemand nog tips heeft voor mijn advertentie?
FristiLover schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/393214/bijr ... -heiloo-nh
Ik heb ook weer eens een advertentie geplaatst! Hebben jullie nog tips? Dingen die ik vergeten ben erbij te zetten?
joyce B schreef:Roosje01 schreef:Ik heb pas 1 reactie gehad en die zegt steeds af, en nu reageert ze zelfs helemaal niet meer voor een nieuwe afspraak dus dat is wel jammer.
Als iemand nog tips heeft voor mijn advertentie?
Je zoekt een pony om te rijden, maar je lengte is 1,77 en gewicht 80kg. Dan heb je al een fjord of haflinger of Tinker nodig denk ik? Een gewone D pony of tengere E pony wordt hem al niet...
Misschien moet je ook paard toevoegen aan je advertentie. De mensen met koudbloedjes zullen toch wel reageren, maar wellicht krijg je zo meer reacties en zit er nog iets tussen wat goed past ook al is het geen "pony"
Roosje01 schreef:Zou wel kunnen ja dat, dat de rede is maar als ik 60kg zou wegen zou ik wel erg mager zijn. Een beetje grote een stevige pony kan best wel wat dragen. Maar idd tis maar net wat de eigenaar wil. Baal dat het met de haflinger niet wil dat zou echt perfect zijn voor mij.
0000 schreef:Roosje01 schreef:Zou wel kunnen ja dat, dat de rede is maar als ik 60kg zou wegen zou ik wel erg mager zijn. Een beetje grote een stevige pony kan best wel wat dragen. Maar idd tis maar net wat de eigenaar wil. Baal dat het met de haflinger niet wil dat zou echt perfect zijn voor mij.
Tja, ik zou ook niet reageren voor een pony want ik vind je toch echt wel te groot en zwaar voor de meeste (warmbloed) pony's (en andere types heb ik niet). Niet in de laatste plaats omdat je niet in het zadel zal passen in de meeste gevallen en dat gewoon heel oncomfortabel is voor het paard. Dan moet je dus inderdaad net geluk hebben dat iemand een wat grotere of bredere pony heeft, net in je omgeving, die op zoek is...Je verkleint gewoon erg de kans dat je iets vindt, maar aan de andere kant als dat echt is wat je wilt, is dat het wachten misschien wel gewoon waard?