Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celiien schreef:Ik lees overal 'Ik moet", "Ik wil" etc. Daar zou ik al op afknappen.
Daarnaast denk ik dat met jouw leeftijd en jouw ervaring, je niet eisen kan stellen zoals dat je ermee naar het bos wilt etc. Dat zal met de tijd misschien wel komen, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen dat gewoon niet aandurven.
Oh, en je zegt constant dat je zelfstandig bent etc, maar op een stal wilt waar er meerdere mensen zijn omdat je soms hulp nodig hebt? Wat is het nu
Waarom pas vanaf t voorjaar? Omdat het dan droog is en je er makkelijker komt dan nu in de winter met de regen? Of omdat dan de vakantie bijna door de deur staat?
Tigra_ schreef:Ja ik zou ook niet reageren inderdaad door hoe het opgesteld is. Vooral wat jij wil en niet wat je te bieden hebt. Dat komt vaak wel anders over. Het gaat namelijk wel om het paard en denk dat de meeste mensen toch eerder zouden reageren als je zegt wat je te bieden hebt. Komt ook al heel anders over.
Daarnaast heb ik echt de kriebels van als mensen heel veel ik, ik, ik, ik gebruiken. Dat kun je veel beter opstellen. Alleen al door "ik" zoveel te zien haken veel mensen al af zonder het te lezen. Het is dat het hier in het topic staat dat ik het gelezen heb maar anders had ik direct weg geklikt.
Verder ook de titel zou ik anders maken. Ik begrijp dat je het goed bedoelt maar denk dat ook veel mensen dat niet zo serieus op pakken. 3 jaar ervaring is leuk maar je bent nog erg jong en blaast met je titel al hoog van de toren en dat wil je eigenlijk niet. Beetje bescheiden blijven is niets mis mee.
sardientje schreef:Tigra_ schreef:Ja ik zou ook niet reageren inderdaad door hoe het opgesteld is. Vooral wat jij wil en niet wat je te bieden hebt. Dat komt vaak wel anders over. Het gaat namelijk wel om het paard en denk dat de meeste mensen toch eerder zouden reageren als je zegt wat je te bieden hebt. Komt ook al heel anders over.
Daarnaast heb ik echt de kriebels van als mensen heel veel ik, ik, ik, ik gebruiken. Dat kun je veel beter opstellen. Alleen al door "ik" zoveel te zien haken veel mensen al af zonder het te lezen. Het is dat het hier in het topic staat dat ik het gelezen heb maar anders had ik direct weg geklikt.
Verder ook de titel zou ik anders maken. Ik begrijp dat je het goed bedoelt maar denk dat ook veel mensen dat niet zo serieus op pakken. 3 jaar ervaring is leuk maar je bent nog erg jong en blaast met je titel al hoog van de toren en dat wil je eigenlijk niet. Beetje bescheiden blijven is niets mis mee.
ik haak even erop in, want je kent me niet...
ik bel altijd gewoon netjes op, spreek mijn voor en achternaam, zeg altijd u, en dergelijke.
Selina schreef:Van mij was het in ieder geval goed bedoeld zodat je reacties krijgt op je advertentie. Er wordt hier vaker naar advertenties gekeken voor tips. Het is prima dat je manege ervaring hebt, had ik ook, maar het is meer de toon. Er valt nog zoveel te leren en ik krijg dan het gevoel dat je alles al weet. Je zal het vast niet zo bedoelen maar soms is het handiger om je nederiger op te stellen.
Geryon schreef:Inderdaad, op jouw leeftijd, is bescheiden zijn over je kunnen beter, omdat je anders niet zo serieus genomen wordt. Gelukkig had ik op die leeftijd geen verzorgpony's nodig ivm eigen pony's.
sardientje schreef:Selina schreef:Van mij was het in ieder geval goed bedoeld zodat je reacties krijgt op je advertentie. Er wordt hier vaker naar advertenties gekeken voor tips. Het is prima dat je manege ervaring hebt, had ik ook, maar het is meer de toon. Er valt nog zoveel te leren en ik krijg dan het gevoel dat je alles al weet. Je zal het vast niet zo bedoelen maar soms is het handiger om je nederiger op te stellen.
kan er dan iemand helpen ofzo?
jullie geven alleen maar commentaar, maar even helpen, ho maar.
sneeuwpop schreef:Jullie kunnen allemaal goede tips geven voor een advertentie, maar zo is het niet meer de advertentie van sardientje .
Hoe je een advertentie maakt, zegt veel over die persoon. Kans dat het gaat klikken met een eigenaar, terwijl de advertentie bijna door een ander geschreven is, is heel klein.
sardientje schreef:Celiien schreef:Ik lees overal 'Ik moet", "Ik wil" etc. Daar zou ik al op afknappen.
Daarnaast denk ik dat met jouw leeftijd en jouw ervaring, je niet eisen kan stellen zoals dat je ermee naar het bos wilt etc. Dat zal met de tijd misschien wel komen, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen dat gewoon niet aandurven.
Oh, en je zegt constant dat je zelfstandig bent etc, maar op een stal wilt waar er meerdere mensen zijn omdat je soms hulp nodig hebt? Wat is het nu
Waarom pas vanaf t voorjaar? Omdat het dan droog is en je er makkelijker komt dan nu in de winter met de regen? Of omdat dan de vakantie bijna door de deur staat?
wat is dit gemeen zeg... al jullie reacties trouwens...
ik zou op je afknappen, ik zou dit ik zou dit, nee, ik zal nooit regeren op dat kind, zoveel eisen!
de moed zakt me in de jodphurs...
nee, niet omdat de vakantie dan voor de deur staat, maar omdat het dan lichter is, en niet om 5 uur al donker is, want ik heb tot 15:15 school, en ik mag niet in het donker naar huis, en in het weekend heb ik een verzorgpony...
dat van die stal met meerdere mensen wilt mijn moeder graag, vandaar.
als jullie het nou is van een andere kant zien, hoeven jullie niet meteen zo te doen.
ik word er echt gewoon verdrietig van.
mijn advertentie is nu veranderd, dus hou maar weer op, genoeg is genoeg.
waarom mijn titel? omdat ik overal een nee, je bent te jong te horen krijg,
en ik wil het ook gewoon proberen...