nouja, maar is even een verslag 
Vanochtend was het vroeg opstaan, en om half 8 stond ik onder de douche! toen even achter de computer broodje eten en wat drinken. Een van de verzorgmeisjes van Valiant belde om te zeggen dat haar jas nog bij de paarden lag, een aangezien ik toch nog even langs de paarden moest zei ik, kom maar hierheen, dan kan je mee naar de paarden en kan je meteen je jas meenemen. Zo gezegd, zo gedaan en rond 9 uur was ze hier. Ik spullen gepakt, jas aangedaan en naar de paarden. Toen we bij de paarden waren even uitgemest,water bijgevuld en hooi gegeven. Toen rond 10 voor 10 belde mijn moeder waar ik was, er was gebeld en ik werd al om 10 uur opgehaald. Nou wij snel naar huis gefietst. Kirs weer naar huis met haar jas, en ik kon nog even snel wat drinken voordat ik weer weg moest.
Om 5 over 10 werd ik opgehaald, en we gingen de auto inladen om vervolgens richting Ermelo te vertrekken en daar bij de Hengstenshow/keuring van het Tinkerstamboek met een stent (geen idee hoe je het schrijft) te gaan staan met spullen.
Rond half 12 waren we bij het KNHS-centrum, en we moesten dus nog een halfuurtje wachten voordat we de stent mochten gaan neerzetten. Een beetje rondgelopen en gekeken in de stallen bij de hengsten. Om 12 uur gingen we dus de stent uitzetten, en alles leuk en mooi inrichten 
Om 10 voor 1 smste Ier dat ze er was, maarja, ik kon even niet weg bij het stentje, en ier was bij Biggels. Er kwamen bij de show verschillende echt mooie hengsten voorbij
In de pauze kwamen ier,tessa (tellie) en jennifer (calanddra) richting ons stentje en hebben we even gekletst
was erg gezellig. Toen zag ier een toch wel heel cool hempje met "Tinkergek" erop, en natuurlijk moest mevrouw hem hebben
Ik met ier mee na de pauze, want was het daar een beetje zat 
Ik mee naar de tribune na de pauze, en we zaten gezellig achter tes & jenn
vanaf de tribune was alles nog beter en mooier te zien
dus daar een hele tijd gezeten.
Toen kwam chakotay, de vader van een tinkertje, die bij Kevin en Valiant in de wei heeft gelopen 
Nou en dat beest is echt bom proef, ze ging schieten met zo'n startpistool (dus geen kogels) nou ik en ier schrokken ons wild, ier schoot een halve meter de lucht in en chakotay liep rustig door. etc. 
Het was allemaal super om te zien 
Toen na weer een tijdje geholpen te hebben bij het stentje, kwam Biggels
wat een super dier is dat om in het echt te zien
Nouja, verder ging het nog wel even door, en Biggels heeft een 2e premie, terwijl hij toen zn eigenaar(?) met hem het ererondje liep Biggels veel beter liep, jammer.. Dan had hij makkelijk een 1e premie kunnen halen. Maarja...
Weer wat later klwam de blunder van de dag, komen ze met een bonte welshje aan op een tinkerkeuring
Tja, dan vraag je om moeilijk heden. Hij mocht ook niet lopen voor de keuring, en zijn eigenaresse liep met een kwaad, knalrood aangelopen gezicht met haar welsh de ring uit.
Nouja, boeit ook verder niet 
Daarna nog even een tijdje met jenn en tess gepraat, en ier maakte een lekkere binnen komer "oliebol ik heb in de paardenstront gestaan" Hahaha, ach ja doet er ook niet toe 
Toen gingen jenn en tes weer verder en het kwam zo door iets wat ik hier beter niet kan melden (hea ier
) aan op jongens. Ier zegt zo.. "ooh ik geef nog niet zo veel om jongens" en nog geen minuut later komt er een jongen op de zijkant van de tractor langs, het eerste wat ier zegt "zo hea.. dies best wel sexy"En nee ik geef der geen ongelijk hoor
Maar toen ging ik toch even sociaal worden, en weer helpen de spullen van de stent in de auto laden, en ier vond het grappig daar een foto van te makenNee dat vergefe ik je niet
maar goed, toen werd ier gebeld door haar papsie dat hij er was, en ier ging dus naar huis toe. Niet veel later zaten wij ook weer in de auto richting huis.
We hadden (helaas) verkeerde afslag genomen en kwamen dus een aangereden zwijn tegen
een hele plas bloed op de weg, en allemaal bloed uit zijn mond.
Ook zijn ene voorpootje was gebroken. Gelukkig was er al een boswachter (oid) met een geweer om hem af te maken, want zo zou hij alleen maar pijnlijden. Gelukkig waren wij er net voorbij met de auto toen hij schoot, maar ik zag het nog wel door de spiegel. Sneu voor het diertje, maar dit was wel de beste oplossing 
Nou toen nog even langs Beggar geweest, en daarna naar huis
Al met al was het een super leuke dag 
hier alvast 1 foto