[HK] We are the Miepjes ... of the world! - Vzm 10

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] We are the Miepjes ... of the world! - Vzm 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:37

Als je m mr hierheen stuurt Haha!
Want ik zaggem als eerste Schijnheilig

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:39

hahaha nou en Tong uitsteken
en hahaha zijn blik toen we de spullen gingen inladen ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:40

Jaaa Nagelbijten / Gniffelen
Hij had ons echt wel gehoord hoor ROFL
Zeker toen we zo moesten lachen Tong uitsteken..

Mr t hoogtepunt was toch wel die welsh Nagelbijten / Gniffelen
Die een tinker moest zijn Haha!

x_moontjuh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:44

*verveelt zich*

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:46

haha ja heerlijk Haha!
zo duidelijk een welsh!!!
en mevrouw boos ROFL
haha haa rkop Haha! heerlijk Lachen

goh, weetje ook wel niet hoe hard wij aan het lachen waren ROFL
Laatst bijgewerkt door xLaus_ op 07-04-07 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:47

x_moontjuh_x schreef:
*verveelt zich*

zin om te lezen?
dan wil ik wel een uitgebreid verslag typen van vandaag Tong uitsteken

fotos volgen Haha! als ier is een beetje opschiet Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:53

Ja hallo Tong uitsteken
Dan moet je bij die stomme cardreader wezen Nagelbijten / Gniffelen

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:55

hahahaha Tong uitsteken
maar bah, dat wat ik jou smste hea.. iell allemaal bloed op de weg een hele grote plas, en er kwam allemaal bloed uit zn bek, en hij had zn 1e voorpootje gebroken. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:56

Arm dier.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Ik ga even een uitgebreid verslag typen! Haha!

xLaus_

ja echt heel sneu

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:01

Vanochtend stond ik dus om kwart over 9 op en uiteindelijk was ik om kwart over 10 op stal.
Toen even Biggels gepoetst etc en toen ging ik zn halster omwisselen, schrok meneer en zat met zn kont gelijk weer ergens tegenaan. Maar had gelukkig het halster al om zn neus dus kon ik m bij me houden.
Toen inladen en weg, eerst nog stukje verkeerd gereden maar om kwart voor 1 waren we daar.
Biggels uitgeladen en in stal gezet en toen naar de hal gegaan waar de show was.
Show was heel leuk en oa biggels halfbroer Silas en biggels zn pa Baggio deden er aan mee en nog wat mooie hengsten.
Toen was 't pauze en was ik naar 't standje van Laus gegaan en ging ik ff met Laus praten.
Toen gingen we ff nr Biggels, die heel veel bezoek had Tong uitsteken En toen weer ff nr t standje.
Toen nr de auto om mn geld te zoeken haha en toen het weer begon zijn we gaan zitten in het midden.
Achter Tellie & Calanddra hier op Bokt. Toen de show voorbij was ging ik nr Biggels en Laus weer nr standje..
Biggels moest al bijna dus die ging mee nr buiten. Poept die lomperd over zn eigen been haha.
Dus ik nr de stallen rennen om die greenspot remover te halen en zn been nog ff schoongepoetst.
Daarna naar binnen gegaan om te kijken bij Biggels en Laus kwam er later ook bij staan.
Even later kwam er een kleine tinker (paar na biggels) en die leek echt op een welsh. geen sokken, dunne benen, welshhoofdje.
Ging 1 van de jury nr die vrouw (eigenaresse?) toe en ff praten. Komt dat mens kwaad de bak in stampen.
Pakt die pony van voorbrenger over en loopt kwaad weg. Het hoogtepunt gewoon! Tong uitsteken..
Daarna gewacht op welke premie Biggels had natuurlijk en nog wat fotos gemaakt en toen met Laus nog fotos gemaakt haha en wat buiten gelopen en uiteindelijk kwam paps me ophalen Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:03

hahahahaha dat stukje over de vrouw met die welsh Haha! Haha! Haha! te lol gewoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:04

Jaa joh Nagelbijten / Gniffelen ik kwam echt niet meer bij Tong uitsteken
En toen stonden er wat mensen (en bokkers) naast ons Nagelbijten / Gniffelen
en die zeiden van; jaa dat was echt n welsh en blaablaa
dus wij hadden zoiets; heu dat vonden wij ook al Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:05

259 afbeeldingen. Oeps Nagelbijten / Gniffelen
kopieer nu nr pc Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:12

hhhahaha, zoveel foto's maak ik ook altijd

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:26

nouja, maar is even een verslag Haha!

Vanochtend was het vroeg opstaan, en om half 8 stond ik onder de douche! toen even achter de computer broodje eten en wat drinken. Een van de verzorgmeisjes van Valiant belde om te zeggen dat haar jas nog bij de paarden lag, een aangezien ik toch nog even langs de paarden moest zei ik, kom maar hierheen, dan kan je mee naar de paarden en kan je meteen je jas meenemen. Zo gezegd, zo gedaan en rond 9 uur was ze hier. Ik spullen gepakt, jas aangedaan en naar de paarden. Toen we bij de paarden waren even uitgemest,water bijgevuld en hooi gegeven. Toen rond 10 voor 10 belde mijn moeder waar ik was, er was gebeld en ik werd al om 10 uur opgehaald. Nou wij snel naar huis gefietst. Kirs weer naar huis met haar jas, en ik kon nog even snel wat drinken voordat ik weer weg moest.

Om 5 over 10 werd ik opgehaald, en we gingen de auto inladen om vervolgens richting Ermelo te vertrekken en daar bij de Hengstenshow/keuring van het Tinkerstamboek met een stent (geen idee hoe je het schrijft) te gaan staan met spullen.
Rond half 12 waren we bij het KNHS-centrum, en we moesten dus nog een halfuurtje wachten voordat we de stent mochten gaan neerzetten. Een beetje rondgelopen en gekeken in de stallen bij de hengsten. Om 12 uur gingen we dus de stent uitzetten, en alles leuk en mooi inrichten Lachen
Om 10 voor 1 smste Ier dat ze er was, maarja, ik kon even niet weg bij het stentje, en ier was bij Biggels. Er kwamen bij de show verschillende echt mooie hengsten voorbij Lachen In de pauze kwamen ier,tessa (tellie) en jennifer (calanddra) richting ons stentje en hebben we even gekletst Lachen was erg gezellig. Toen zag ier een toch wel heel cool hempje met "Tinkergek" erop, en natuurlijk moest mevrouw hem hebben Ja Ik met ier mee na de pauze, want was het daar een beetje zat Schijnheilig

Ik mee naar de tribune na de pauze, en we zaten gezellig achter tes & jenn
vanaf de tribune was alles nog beter en mooier te zien Lachen dus daar een hele tijd gezeten.
Toen kwam chakotay, de vader van een tinkertje, die bij Kevin en Valiant in de wei heeft gelopen Lachen
Nou en dat beest is echt bom proef, ze ging schieten met zo'n startpistool (dus geen kogels) nou ik en ier schrokken ons wild, ier schoot een halve meter de lucht in en chakotay liep rustig door. etc. Lachen
Het was allemaal super om te zien Lachen

Toen na weer een tijdje geholpen te hebben bij het stentje, kwam Biggels Lovers wat een super dier is dat om in het echt te zien Lachen Nouja, verder ging het nog wel even door, en Biggels heeft een 2e premie, terwijl hij toen zn eigenaar(?) met hem het ererondje liep Biggels veel beter liep, jammer.. Dan had hij makkelijk een 1e premie kunnen halen. Maarja...

Weer wat later klwam de blunder van de dag, komen ze met een bonte welshje aan op een tinkerkeuring Rolleyes Tja, dan vraag je om moeilijk heden. Hij mocht ook niet lopen voor de keuring, en zijn eigenaresse liep met een kwaad, knalrood aangelopen gezicht met haar welsh de ring uit.
Nouja, boeit ook verder niet Tong uitsteken
Daarna nog even een tijdje met jenn en tess gepraat, en ier maakte een lekkere binnen komer "oliebol ik heb in de paardenstront gestaan" Hahaha, ach ja doet er ook niet toe Tong uitsteken

Toen gingen jenn en tes weer verder en het kwam zo door iets wat ik hier beter niet kan melden (hea ier Tong uitsteken) aan op jongens. Ier zegt zo.. "ooh ik geef nog niet zo veel om jongens" en nog geen minuut later komt er een jongen op de zijkant van de tractor langs, het eerste wat ier zegt "zo hea.. dies best wel sexy"En nee ik geef der geen ongelijk hoor Tong uitsteken Maar toen ging ik toch even sociaal worden, en weer helpen de spullen van de stent in de auto laden, en ier vond het grappig daar een foto van te makenNee dat vergefe ik je niet Tong uitsteken maar goed, toen werd ier gebeld door haar papsie dat hij er was, en ier ging dus naar huis toe. Niet veel later zaten wij ook weer in de auto richting huis.

We hadden (helaas) verkeerde afslag genomen en kwamen dus een aangereden zwijn tegen Ach gut een hele plas bloed op de weg, en allemaal bloed uit zijn mond. Verdrietig Ook zijn ene voorpootje was gebroken. Gelukkig was er al een boswachter (oid) met een geweer om hem af te maken, want zo zou hij alleen maar pijnlijden. Gelukkig waren wij er net voorbij met de auto toen hij schoot, maar ik zag het nog wel door de spiegel. Sneu voor het diertje, maar dit was wel de beste oplossing Lachen

Nou toen nog even langs Beggar geweest, en daarna naar huis

Al met al was het een super leuke dag Haha!
hier alvast 1 foto Haha!

Afbeelding

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:38

Goedenavond!

Pff.. vandaag echt druk gehad met werken...
Maar leef nu weer Knipoog .
Ga even bijlezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:38

Mhuahaha die foto op verboden terrein Tong uitsteken

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:44

hah aja, en mijn kop Nagelbijten / Gniffelen
hahaha Tong uitsteken
achja was beetje lui geloof ik Tong uitsteken net als nu

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:44

Haai

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:45

Haaay!

Jaa ik ben ook al kapot moe whaha Tong uitsteken..

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:45

hooj brig Lachen

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:47

Omg, die vrouw met die welsh Clown
Ramona, vet gaaf Haha! !!!