Dan kan het nog zo goed klikken, als mensen dat aangeleerd zijn, leer ze dat dan maar eens af...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Zijn heel wat buitenritten. Nee daar begin ik niet aan. Veel willen gratis (proef)rijden.
Eerste indruk en kijken of het kan matchen.
Zo ja dan tweede afspraak en proef rijden.
Brainless schreef:Ik neem ze de eerste x gewoon mee op buitenrit.
Dat is nl mijn "eis" dat ze dat kunnen.
germie schreef:Ik zit er nu een beetje aan te denken om maar helemaal niemand meer te zoeken. Na het afmeldberichtje was het kennelijk noodzakelijk om meteen maar te blokkeren. Ik heb alleen teruggeschreven, jammer. Dus geen oordeel gegeven of stennis geschopt ( dat is het me niet waard en bovendien laat ik mensen dan graag in hun waarde)
Direct een nieuwe advertentie geplaatst, maar eigenlijk heb ik een beetje angst nu om weer tijd in iemand te steken. Is dat raar?
germie schreef:Ik zit er nu een beetje aan te denken om maar helemaal niemand meer te zoeken. Na het afmeldberichtje was het kennelijk noodzakelijk om meteen maar te blokkeren. Ik heb alleen teruggeschreven, jammer. Dus geen oordeel gegeven of stennis geschopt ( dat is het me niet waard en bovendien laat ik mensen dan graag in hun waarde)
Direct een nieuwe advertentie geplaatst, maar eigenlijk heb ik een beetje angst nu om weer tijd in iemand te steken. Is dat raar?
darkadia schreef:Wauw @Nine1987 Je zou toch zeggen dat er wel mensen zijn die dat aan moet spreken!