Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reusje_xx schreef:Ik zit nu 3-4 maanden bij Chanel! Rijden doen we niet zoveel omdat de bak vaak heel nat is en ze is in december kreupel geweest.. En helaas lijkt dat nu weer het geval. Wel jammer dat ik nu zo weinig kan rijden omdat ik ook ben gestopt op de manege, maarja dat is het risico. Ook is ze me flink aan het uittesten, maar ik krijg er steeds meer handigheidjes voorVerder ben ik superblij met mijn plekje en ik kan altijd de eigenaar een berichtje sturen als ik een vraag heb, heel fijn!
[ [url=m/CPrtL8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Guusje, klinkt leuk! Veel plezier!
lienieminie schreef:Reusje_xx schreef:Ik zit nu 3-4 maanden bij Chanel! Rijden doen we niet zoveel omdat de bak vaak heel nat is en ze is in december kreupel geweest.. En helaas lijkt dat nu weer het geval. Wel jammer dat ik nu zo weinig kan rijden omdat ik ook ben gestopt op de manege, maarja dat is het risico. Ook is ze me flink aan het uittesten, maar ik krijg er steeds meer handigheidjes voorVerder ben ik superblij met mijn plekje en ik kan altijd de eigenaar een berichtje sturen als ik een vraag heb, heel fijn!
[ [url=m/CPrtL8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Guusje, klinkt leuk! Veel plezier!
Dat is dus ook mijn probleem ik wilde altijd verder gaan met lucky dus stoppen op de manege maar ik stelde dat best lang uit omdat ze al oud is en de manege toch wel echt heel erg leuk en gezellig is alleen jammer genoeg gaat onze manege sluiten volgend jaar en moet ik er wel vanaf baal er wel echt van hoor rij daar toch al wel weer zo'n 10 jaar