Ik heb nog geen foto's van Noah, morgenochtend ga ik weer rijden, dus dan maar eens foto's maken van haar Leuke foto! Is het een pony of een paard? (denk zelf een paard, maar weet het niet zeker:+)
Jah het is een paard... Toch een voordeel dat ik vrij lang ben, anders had ik haar nooit mogen verzorgen
Hihi dat is makkelijk ja. Noah is een E-pony als ik te groot was, kon ik er niet op rijden, gelukkig ben ik maar een dwergje van 1.60m
Je kunt ze ook met Paint openen en dan opnieuw opslaan, dan kun je ze wel uploaden (tenminste bij mij )Enneuh... Ik ben 1.78,8
Ik kan ze niet bij mijnalbum uploaden, daar zijn ze te klein voor.Weet jij nog een gratis uploadsite?
Hier een foto!Ik zit er niet op, dat is de eigenaresse. Intussen is ze trouwens ookal lichter geworden
Ik heb ook een Ipod welke heb je ??heb de ipod video dinowtjuh wat een mooi Paard Moet zo naar de da met me konijnen
Hooj Ik zie ook een kruisje Douni, nou weet ik nog niet hoe ze erg uitziet *brandt van nieuwsgierigheid*
Ja.. Maar heb nu 2 onv. op mijn rapport.. Dus dat valt nog wel mee.. een 5.3 voor wiskunde.. en een 4.7 voor NS