Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ghostattack schreef:http://bokt.nl/markt/ad/393228/verzorge ... etuwe-tiel
Iemand iets aan te merken op mijn advertentie?
Deze omgeving is helaas niet zoveel vraag naar verzorgpaarden heb ik het idee. Ik heb nu een reactie van een 14 jarig meisje dat 16km verderop woont, maar dat schiet ook niet op natuurlijk. Ik ben enorm flexibel in van alles, dus in overleg is er echt veel mogelijk.. Ligt het aan de tijd van het jaar?
Ghostattack schreef:De bijdrage was bedoeld zodat ik zeker weet dat iemand ook daadwerkelijk komt en zuinig omgaat met mijn spullen. Er mag wel gereden worden, maar nu kan dat nog niet omdat ik geen zadel heb. Lijkt me logisch toch?
Ik ben echt flexibel met alles, in overleg kan alles om het zo maar te zeggen. En als het allemaal goed zit wil ik die bijdrage best schrappen, maar ik wil niet dat allerlei jonge meiden gaan reageren om te verzorgen, omdat het echt een pittig ding is.
Hoe ze aan de kleur komt.. Geen idee
@ilaan, tegelijk gepost. Ten eerste, zadelmaker komt gewoon hoor. Dus dat zadel komt er gewoon. Pony staat niet afgelegen, alles behalve. Alleen komt er geen OV daar toevallig. Met de fiets sta je met 15 a 20 min in de stad.
Edit: bijdrage heb ik er maar uitgehaald want dat wordt blijkbaar niet opgevat zoals ik het bedoelde. Er staat in de advertentie welke lengte en gewicht ik hanteer, dat stond er eerst niet in nee. Maar waar lezen jullie dat ik een heel eisenpakket heb? Ik probeer het juist zo neutraal mogelijk te houden.
Ghostattack schreef:Maar even concreet, wat vind jij eisen? Behalve dat pony maar 1.40m is en een ruiter dus maar max 1.65m en 55kg kan zijn![]()
Ik heb 6 jaar geleden ook meerdere keren per week naar deze stal gefietst, dus ging er vanuit dat dat wel te doen was voor de meestenOpenbaar vervoer is in ieder geval geen optie, volgens mij stopt er niet eens een bus in de buurt
![]()
Ik zoek trouwens niet per definitie een klein iemand, al ben je 3 meter dan mag je nog komen maar dan kun je niet rijden
Ghostattack schreef:Even een vraagje. Wanneer besluiten jullie om een verzorger/bijrijder te laten komen om kennis te maken? Vragen jullie eerst uitgebreid naar ervaring etc? Of laat je iemand vrij snel langs komen?
Amable schreef:Ik laat mensen altijd redelijk snel komen, wat ze schrijven komt zelden overeen met de werkelijkheid, zowel positief als negatief. Mijn huidige bijrijdster is bijvoorbeeld vreselijk bescheiden, maar bij de kennismaking bleek ze een prima amazone