Jaaaa, iedereen zit me jaloers te maken met verhalen over eigen paarden En ik heb mn lieve Thunder niet meer
Nee hoor, geniet er maar lekker van, t is jullie gegunt !
Marr_
Geplaatst: 19-04-09 15:59
T is weer dood hier
Heb eerst eens even mn profiel geupdated, was echt oud !
emmyfloris
Geplaatst: 19-04-09 18:59
hallo miepjes ik wou me even voor stellen ik ben emmy trotse verzorgster van odet . ik verzorg haar nu 2 maanden en het gaat super we zijn al 2x alleen buiten geweest en dat was een heel avontuur rode dingen die uit de grond komen kampers allemaal heel eng maar we hebben het overleefd
ik en mijn lieverd ( ik heb geen rijkleding aan
Samy
Geplaatst: 24-06-09 10:05
Je kan niet menen, dat dit topic al een paar weken doodlicht. Naja eigenlijk ook wel met het mooie weer Maar ik kom me ook melden!
ja ja, weer terug van weg geweest sins vanmorgen 2 verzorgshetjes, Sammeke(1) en Floortje(2) ik kan er niet op rijden, maar dat is ni erg, het knuffelen en verzorgen is veel belangrijker! en volgende zomer komt er een karretje voor Floortje!!!
Ik ben hier echt al heel lang niet geweest! Maar zou het leuk vinden als jullie even in me topic kijken en een berichtje achterlaten. wil nogsteeds gaan starten maar hoe denken jullie erover? zouden ik en aaron dat redden? (met springen, ik weet dat ik eerst een winstpunt in de dressuur moet hebben.)