Dat hoop je dan.. Maar ik moet alles woensdag inleveren, dus ik moet het wel afmaken.. Heb op school wel lekker gewerkt aan mijn huiswerk, toch beter dan thuis..
Jaa inderdaad morgen moet ik naar de basisschool, alles regelen voor de stage mag alles zelf bepalen, welke groep enzo! echt fijn dat de leraren die ik heb gehad er nog zijn, even bijpraten
Ik zou het tot de onderbouw beperken en niet hoger gaan dan groep 4. Je bent zelf nog maar 14, is niet negatief bedoeld, maar het leeftijdsverschil is in de hogere klassen zo minimaal dat ze je meer zien als vriendinnetje dan als "juf in stage".
Jaa daar heb je gelijk in Maar ik hoef verder geen les te geven ofzo, ik moet gewoon met kinderen die iets niet begrijpen helpen uitleggen, en met kinderen lezen enzo...
Ik zie wel, misschien zetten ze me wel bij groep 3, misschien bij groep 6, maar groep 8 en 7 zeker niet
Ik zou groep 5,6,7,8 zowieso niet doen, die zien je teveel als vriendinnetje.. En lezen, super leuk, maar je moet ze wel de baas kunnen als in : En nu gaan we lezen en niet doen waar we zelf zin in hebben.. En die oudere hebben dan nog zoiets van, kunnen we het niet stiekem proberen iets anders te gaan doe.. Ze zijn slim hoor