Anke schreef:Oh echt sneu zoiets. Krijgt hij ook magnesium bij het voer?
Dat helpt vaak goed.
Als ze niet bang zijn, scheelt al een hele hoop!
Magnesium kreeg ie al... Nu krijgt ie er ook vitamine E bij en straks ook nog eens glucosamine... Het vervelende is nu, dat hij zijn achterhand ontlast door zijn voorhand meer te gebruiken... (Fijn zo'n negatief spiraaltje)... Maarja, met veel buiten komen, regelmatig wat stappen, is ie al minder zuur op stal en vrolijker... Maar merk het nog goed... raak ik zijn spier net verkeerd met borstelen met de massageborstel, dan dreigt ie... (zou ik ook doen
maar het blijft gewoon rot... zal blij zijn als het over is... (En ja, ik ben nu ook te voorzichtig, maar dat beter dan dat ik straks met een kapot paard zit)... Dus het opbouwen doen we ook heel rustig aan..
Beide buurmeisjes rijden hier paard, maar beide bewust niet gevraagd... Ene wil alleen mee om gratis paard te kunnen rijden, poetsen enzo en opzadelen is niet haar ding, erop zitten en rondhobbelen tot sintjuttemus wel... En als ze dan nog fatsoenlijk reed....
Andere buurmeisje zou op zich best een goede combi zijn... Maar denk dat ze redelijk eigenwijs is en jong en heel snel beïnvloedbaar door vriendinnetjes... Dus daar geen zin in