Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miloumarie schreef:gerpiegorp schreef:Hè balen!
Kun je niet even met de eigenaresse in gesprek? Misschien komen jullie er samen nog wel uit hoe je dit kan oplossen... Wat zij als ongemotiveerd ervaart beschouw jij misschien wel helemaal anders. En na een gesprek weet je ook wat zij van je verwacht of kun je zelf met ideeën komen
Ja zou kunnen maar ik heb haar naar paar keer gezien in die 1,5 jaar dat ik haar paard verzorg. En zij verwacht dat ik kom en dat ik ga poetsen en mesten en ja verder kan ik niks
_PatriciaH schreef:
maliejane schreef:Daar ben ik dus ook bang voor .. Met Quejira zal ik denk over een half jaar pas kunnen rijden en over een jaar zelfstandig (misschien sneller als ik het snel op pak maar dat weet ik natuurlijk niet). Met Champ mag ik denk binnen een maand zelfstandig.
Motivatie heb ik wel en ik wil graag leren (heb afgelopen half jaar ook heel veel moeten leren met Sally, maar zij zou verhuizen en is onverwacht overleden), maar ik weet niet van te voren hoeveel plezier ik heb tijdens haar lessen natuurlijk. Dat is lastig inschatten
Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat er nog wat meer reageren en dat anderen misschien ook ervaringen hebben met soortgelijke situaties ..
emilyke12, hoelang duurde het voordat jij het niet meer leuk vond en stopte?
joyce B schreef:ik merk elke keer dat ik onzeker wordt van veel begeleiding door eigenaren. Krijg dan last van faalangst en ga in de verdediging of blokkeer. Zo'n leerplek zou mij ook heel erg trekken omdat ik de kans zie, maar uit ervaring weet ik nu dat ik beter een plek kan hebben waar je je zelf mag redden en veel vrijheid krijgt en je dan zelf kiest door wie (welke instructie) je begeleid wordt.