Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liannetje86 schreef:Instructrice of nouja prutsmuts zoals ik der noem nu, rijdt zzl ofzo.. Iig op hoog niveau, dus dan is je verwachting dat....
Neem het haar ook niet kwalijk, ze is 15, ziet de gevolgen er niet van in... Maar als ze het niet wil geloven, "want hij loopt zo veel beter", dan ga ik twijfelen. Stel dat ze gaat rijden en toch die trucjes uithaalt... Zit ik straks met een pony die pijn heeft en niets meer kan en zegt zij "houdoe en bedankt"...
Straks praten en als ik die plank vor haar hoofd niet kapot gezaagd krijg... Weet ik niet wat ik dan doe...
Liannetje86 schreef:Instructrice of nouja prutsmuts zoals ik der noem nu, rijdt zzl ofzo.. Iig op hoog niveau, dus dan is je verwachting dat....
Neem het haar ook niet kwalijk, ze is 15, ziet de gevolgen er niet van in... Maar als ze het niet wil geloven, "want hij loopt zo veel beter", dan ga ik twijfelen. Stel dat ze gaat rijden en toch die trucjes uithaalt... Zit ik straks met een pony die pijn heeft en niets meer kan en zegt zij "houdoe en bedankt"...
Straks praten en als ik die plank vor haar hoofd niet kapot gezaagd krijg... Weet ik niet wat ik dan doe...
Liannetje86 schreef:Bij mij lag het niet aan de bijrijdster, maar aan de Z-rijdende ruk-plukmuts... waarvan we niet verwacht hadden dat ze het zo zou verpesten :S (Als je der les ziet geven, is het nog best redelijk) En het probleem was gewoon, dat zo'n meisje dan denkt "ze rijdt Z en weet wel wat ze doet"... (was er zelf voor het gemak ook vanuit gegaan :S foutje..)
germie schreef:Ik vind het moeilijk om over iemand te oordelen. Nu dus iemand die erg onzeker is. Maar ik heb zoiets van prima, dan ben ik er nog een paar keer bij en ik geef je gewoon een kans. Ben ik dan te goed voor mensen? Iemand die even wat opstarthulp nodig heeft moet toch ook een kans krijgen als de motivatie er is? Nadat deze persoon had gezien dat m'n paard echt wel braaf is kreeg ze al meer zelfvertrouwen. Kost tijd, maar ja, hopelijk is dit dan iemand die gewoon blijft. En zich straks wel alleen kan redden natuurlijk. Ze reed af en toe een paar leuke stukjes uit m'n paard.
Geryon schreef:germie schreef:Ik vind het moeilijk om over iemand te oordelen. Nu dus iemand die erg onzeker is. Maar ik heb zoiets van prima, dan ben ik er nog een paar keer bij en ik geef je gewoon een kans. Ben ik dan te goed voor mensen? Iemand die even wat opstarthulp nodig heeft moet toch ook een kans krijgen als de motivatie er is? Nadat deze persoon had gezien dat m'n paard echt wel braaf is kreeg ze al meer zelfvertrouwen. Kost tijd, maar ja, hopelijk is dit dan iemand die gewoon blijft. En zich straks wel alleen kan redden natuurlijk. Ze reed af en toe een paar leuke stukjes uit m'n paard.
Ik vind dat je gewoon goed bezig bent.de meeste bijrijders moet je helpen. Is het niet voor hun (omdat ze onzeker zijn) is het voor jezelf.
Anke schreef:Een bijrijder die dingen aanvoelt, is wel een aanwinst.
Mijn verzorgster is ook angstig aangelegd.
Echter komt ze wel al twee jaar 3/4 keer per week non-stop.
Anderen met meer lef heb ik zien komen en zien gaan.
Dus dat wil niks zeggen. Betrokkenheid en motivatie dat is voor mij het belangrijkst.