Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daisyyxx schreef:Ohh ja een bijrijdpaard zoek ik. Het gaat bij mij niet alleen om het rijden hoor. Naast het rijden wil ik zeker ook gewoon lekker wandelen, poetsen etc.
En ja die zin vond ik ook wat gek, maar ik wilde een beetje duidelijk maken dat ik niet een bijdrage van 100 euro per maand kan betalen. Maar om dat zo neer te zetten kom ook een beetje raar over vind ik.
Selina schreef:Daisyyxx schreef:Ohh ja een bijrijdpaard zoek ik. Het gaat bij mij niet alleen om het rijden hoor. Naast het rijden wil ik zeker ook gewoon lekker wandelen, poetsen etc.
En ja die zin vond ik ook wat gek, maar ik wilde een beetje duidelijk maken dat ik niet een bijdrage van 100 euro per maand kan betalen. Maar om dat zo neer te zetten kom ook een beetje raar over vind ik.
Netter is 'Ik kan een kleine bijdrage betalen'
(Voor mij is dat 25-50 euro)
Citaat:Hallo!
Ik ben al heel lang op zoek naar een verzorgpony (1,5 jaar) maar ik heb nog steeds niks gevonden.
Ik heb een paar dagen geleden, na lang te zoeken op internet en hier te kijken, besloten om toch eens een account aan te maken. Iemand tips? Ik heb al een advertentie op de bokt markt geplaatst.
http://www.bokt.nl/markt/ad/391216/bijr ... ny-gezocht
maliejane schreef:Citaat:Hallo!
Ik ben al heel lang op zoek naar een verzorgpony (1,5 jaar) maar ik heb nog steeds niks gevonden.
Ik heb een paar dagen geleden, na lang te zoeken op internet en hier te kijken, besloten om toch eens een account aan te maken. Iemand tips? Ik heb al een advertentie op de bokt markt geplaatst.
http://www.bokt.nl/markt/ad/391216/bijr ... ny-gezocht
Als eerste staat je advertentie volgens mij niet in de goede categorieEr is een speciale categorie voor: Bokt markt > Diensten > Bijrijders/verzorgsters
Verder mis ik nog wat dingen:
- Je gewicht (meestal belangrijker dan lengte)
- Hoeveel dagen? Flexibel of vast?
- Hoever is voor jou nog te doen? Zet er iets bij als max. 10km van .... of max. reistijd van ... met de fiets/OV/auto
- Ben je bereid bijdrage te betalen/les te nemen? Of om klusjes te doen?
- Mogelijk iets over wat je leuk vind om te doen als vrijheidsdressuur, grondwerk, dressuur, springen etc. zegt ook wat meer over je ervaring
Ik hoop dat je wat aan de tips hebt!
Daisyyxx schreef:Ik heb een vraagje.
Sinds een tijdje ben ik opzoek naar een verzorgpaard/pony. Nu heb ik meerdere reacties gehad en heb ik bij meerdere proefritjes gereden. Maar het is toch nog niet wat ik zoek. De ene is te ver, de andere is een te schrikkerig paard en de andere keren krijg ik paarden die rond de 30 jaar zijn (niet dat dat erg is, maar ik ben opzoek naar een paard waarmee ik nog dingen kan opbouwen).
Zouden jullie naar mijn advertentie kunnen kijken en eventueel tips geven om erin te zetten?
http://www.bokt.nl/markt/ad/391476/bijr ... den-almere
lienieminie schreef:Daisyyxx schreef:Ik heb een vraagje.
Sinds een tijdje ben ik opzoek naar een verzorgpaard/pony. Nu heb ik meerdere reacties gehad en heb ik bij meerdere proefritjes gereden. Maar het is toch nog niet wat ik zoek. De ene is te ver, de andere is een te schrikkerig paard en de andere keren krijg ik paarden die rond de 30 jaar zijn (niet dat dat erg is, maar ik ben opzoek naar een paard waarmee ik nog dingen kan opbouwen).
Zouden jullie naar mijn advertentie kunnen kijken en eventueel tips geven om erin te zetten?
http://www.bokt.nl/markt/ad/391476/bijr ... den-almere
Ik woon in de buurt zal mn ogen open houden voor jeop marktplaats zie ik er altijd heel veel in almere? (Die zijn dan net te ver voor mij)
SophieXAnni schreef:Ik ben echt zoooo blij, ik verzorg sindskort een hele lieve Arabier x Welsh pony van ong 10 jaar. Het gaat nog niet perfect maar ik neem ook lessen met hem. Ik mag heel veel met hem en heb ook een goede klik met de eigenaresse!
Hier een foto van Erion❤
[ [url=m/odlQL1.jpg]Afbeelding[/url] ]
miloumarie schreef:Hoii eerste reactie van mij hier maar goed
Mijn probleem ik heb/had een verzorgpaard maar in de winter kan ik niks kom nog steeds elke week behalve als ik niet kan en nu zegt die eigenaar dat ik ongemotiveers ben en dan ik een ander verzorgje kan gaan zoeken kort samengevat dus ben nog aan het proberen om daar ye blijven gwn omdat er hier in de buurt bijna geen verzorgpaarden zijn ik heb ook een verzorgshet een halfuur verder staan maar dan kan ik niet elke dag naar toe i.v.m school
gerpiegorp schreef:Hè balen!
Kun je niet even met de eigenaresse in gesprek? Misschien komen jullie er samen nog wel uit hoe je dit kan oplossen... Wat zij als ongemotiveerd ervaart beschouw jij misschien wel helemaal anders. En na een gesprek weet je ook wat zij van je verwacht of kun je zelf met ideeën komen