Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loveskary schreef:Hoi allemaal
Ik staak de zoektocht nu even voor een maand of 10 want ik moet die beul stoppen 6 km van mijn stal is een paard gedood dat komt gevaarlijk dichtbij dus vannacht wachtlopen helaas alleen maar als ik hem zie dan vermoord ik hem.
Loveskary schreef:Hoi allemaal
Ik staak de zoektocht nu even voor een maand of 10 want ik moet die beul stoppen 6 km van mijn stal is een paard gedood dat komt gevaarlijk dichtbij dus vannacht wachtlopen helaas alleen maar als ik hem zie dan vermoord ik hem.
Klokjes schreef:Wow Lianne dat is schrikken. Leermoment voor jezelf en ook een herinnering voor de rest, zoals Anke zegt, volg je gevoel. Hopelijk knapt je paardje snel op.
Liannetje86 schreef:Ik ga nooit meer niet naar mijn eerste gevoel luisteren... En baal er nu zo van dat ik er gewoon niet bij was. Gewoon op verhalen van andere af gegaan... Heb ooit wel een stukje van der les gezien, was er nog best positief over, legt rustig, duidelijk uit. Qua "theorie" zit het goed... Alleen de uitvoering...
Verzorgster wilde graag les van een ander... Terwijl het echt goed vooruitging... Maarja, ze betaalt zelf de lessen en ik vind lessen altijd heel persoonlijk, dus zolang het een beetje fatsoenlijke mensen zijn, kan veel. Vrouwtje rijdt volgens mij ZZL dus ik was (ook door de positieve verhalen van andere) wel vanuit gegaan dat het wel goed zou gaan. Heb der zelf wel een paar keer zien rijden, vond het zelf minder prettig, maarja... Ze was met het lessen minder hard dan met der eigen paarden zei iemand nog... Maarja... toch ja gezegd dat het mocht...
Zondag les geweest.... (net de dag dat ik afspraken had staan en er niet bij kon zijn, maarja...) maandag had ie zijn hooi niet op... dinsdag at ie nog met lange tanden dus de DA maar laten komen. Zijn rugspieren zaten vast... (echt bijna aan de zijkant van zijn zadel zeg maar :S.... ) Nu paard op de metacam.. Gewoon zo erg verkeerd gereden... Verzuurde spiertjes zelfs in zijn kaken...
Zelfs mensen van buiten de stal kwamen later met opmerkingen... Bleek dat de "instructrice" er ruim een uur op had gereden :S
Vandaag dus heel subtiel tegen der gezegd dat ze geen les meer hoeft te geven.
Gewoon stom, door de verhalen van andere en het stukje les dat ik heb gezien van der, gedacht dat het geen kwaad zou kunnen... (En heb zelf ook altijd vrijheid gehad bij mijn verzorgpony vond dat ideaal, dus dat wil ik ook geven... Nu wel even ingesprongen)
Anke schreef:De nieuwe bijrijder heb ik zaterdag een Centered Riding les op onze tinker gegeven. Laten ervaren dat teugels niet nodig zijn in het rijden van overgangen. Hele gewaarwording. Zo op je zit overgangen rijden. Zelfs van draf naar halt. Mooie start deze eye opener. Eens kijken of we dinsdag een start kunnen maken met de E-pony wat voor haar bedoeld is.
Afspraak maken en dan niet op komen dagen zonder afmelding. Heeeel herkenbaar. Zo onbeschoft!