maliejane schreef:Veel succes! Je komt er vast wel met hem dan
Thanks, ik hoop het! Het is toch weer even nieuw!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gerpiegorp schreef:Leuk paard Geryon! Veel plezier met hem
Ik zit hier te twijfelen of ik op zoek ga naar een ander bijrijdpaard... Ben alwéér voor deze en komende week afgezegd. Nu al de 6e week op rij (ben 1 keer geweest). Ik ben er zo onderhand wel klaar mee, maar ja... Zij kan er ook niks aan doen dat die bak 24/7 een modderpoel is.. Wachten tot het voorjaar of op zoek naar een nieuwe? Ik weet het niet... Ik vind het wel hartstikke leuk, maar zo kan ik niks natuurlijk
Tigra_ schreef:Dat is wel heel erg balen dat het al weer is afgezegd. Kun je ook niet iets anders gaan doen in plaats van rijden? Zou toch proberen om voor komende week een afspraak te maken al is het alleen maar om even te praten. Want zo is het ook niet leuk.
Tigra_ schreef:Dat is wel heel erg balen dat het al weer is afgezegd. Kun je ook niet iets anders gaan doen in plaats van rijden? Zou toch proberen om voor komende week een afspraak te maken al is het alleen maar om even te praten. Want zo is het ook niet leuk.