Ja ik zit op school maar ik was even aan het bokken Ik zou me even voorstellen: Michelle 26-6-1994 1 eigen pony 4 verzorg Ik kom elke dag bij me verzorgpony's het zijn 2 shetten en 2 fell pony's de ene fell rij ik en de andere mag ik gaan inrijden met mijn vriendin. Als je iets wilt weten vraag het
Nog steeds vanaf school... Vriendinnen liggen hier half dood naast me en worden vergast door mijn Bitsademlucht (was érg lekker trouwens). Nog 1 uurtje en dan lekker naar huis en meteen door naar Holly! Tis hier wel ontiegelijk slecht weer, steeds eventjes droog maar daarna weer regen / Dat wordt binnenrijden... Najah 't moet maar! Welkom Michelle!
Jep! Was stuk met dr langs de weg gelopen. Heenweg alles oké, koetjes waren eng maar ze ging er gewoon voorbij. Terugweg ander verhaal , koetjes waren dit keer 10x zo eng. Tink begon al te draven en alle koeien rende met haar mee, paard helemaal opgefokt en ik moest kei hard rennen omdat ze me helemaal mee trok, gelukkig heb ik haar nog wel vast kunnen blijven houden. In de wei ernaast stonden ook koeien maar die deden niks, op 1 zwarte koe na dan, die ging Tink pesten! Opeens stond ze stil, oog in oog met de koe naast haar in de wei. Zag er vet eng uit .. Tink helemaal blazen, oogwit en ze stond helemaal vierkant met dr lichaam naar die koe toe. Toen draaide ze om en moest ik weer een stuk mee rennen tot voorbij de wei. Nog goed afgelopen dus. Stomme koeien
Ja ik ben er persoonlijk ook érg blij mee (heb de afgelopen 9 maanden niet meer binnen gereden... een paar keer als verzopen katje me paard afgekomen!) Maar ben nu weg! Moeders heeft haar kopje koffie éindelijk op en zit nu te toeteren! Tot vanavond!