Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Ja, ik dacht
maar ik kan me niet herinneren (schaamt zich diep) dat ik zo heb
)
)
Dat heb/had ik dan teminste. Niet dat ik ze nu altijd goed heb, want heb ik het ene beter dan verslechtert het andere weer maargoed.
(waarschijnlijk)
Valiant schreef:Ik denk dat als je je tuegels korter neemt dat je dan je handen wel op zn plaatst houdt (of je moet gaan trekken in dr mond)
het is meer dat omdat mijn teugels 

, op het begin was ik echt bezig met mijn handen (!) en op het recht zitten
)
en zit op de verkeerde hand 

verography schreef:Neeh niet egt behalve wat er morgen gaat gebeurenverography schreef:ik ga morgen verkleed rondrijden. is repeteren voor halloween en kijken of de paardjes niet van de optomingen schrikken. plus mijn vriendin gaat als heks en ze moet even kijken of met een heksenjurk rijden wel gaat
Mango_ schreef:Imageshack doet raar, ik zie namelijk geen foto's.
dat is dan echt stom
verography schreef:ik zie ze wel hoor. ziet er leuk uit
Valiant schreef:http://s93.photobucket.com/albums/l51/a ... IP0020.flv
Commentaar mag, maar hou er rekening mee dat dit de eerste keer was dat we op deze hoogte een parcours sprongen en dat dit onze eerste officiele springwedstrijd was

ik was vandaag echt bezig met mijn handen.. maar na een kwartier
maar ik ga ook
en dan komt
hahaahaha
. 
Annn schreef:vind het irritant dat je altijd heeeeelemaal naar benede moet scrollen..
telkens weer, ben k ff weg, is er maar 1 reactie bij ofzo.. moet ik 12432 minuten scrollen ..
bij mij staan de reacties meteen boven aan en gaat het van .. tot 1 pagina..