Ik werd beetje verrast door hoeveel reacties ik nu kreeg

Half jaar geleden niks, en nu heb ik ruim keus. Maakt het overigens niet makkelijker.. Ik ben al bij eentje gaan kijken en ga morgen in ieder geval nog naar iemand anders

Ben hierin ook transparant naar de anderen toe. Ik wil geen overhaaste keuze maken en wil echt doorzoeken tot ik een goed gevoel heb bij eigenaar, paard en stal. Ik heb wel gemerkt hoe belangrijk dat is

Hier op bokt in ieder geval maar even op gereserveerd gezet tot ik iets gevonden heb of langs ben geweest bij iedereen die gereageerd heeft. Er is ook iets als teveel keuze

En dat maakt kiezen lastig en betekend veel mensen af moeten zeggen waar ik een hekel aan heb

Ik heb de reacties via marktplaats, facebook, bokt en een briefje op de stal waar mijn vorige verzorgpaard stond gekregen.
Mijn tijd met Sally had wel een rot eind... Dachten we een leuk plekje gevonden te hebben, dus haar zondag helpen verhuizen. Krijg ik eerst een berichtje met ze is goed aangekomen en s'avonds met dat ze ingeslapen was

. Ik nam afscheid onder het mom van ik kom je nog wel opzoeken en ik zie je nog wel een paar keertjes, maar dat gaat dus niet meer .. Blijkbaar was ze zo van streek dat ze in haar stal gevallen was waarbij haar knie gewricht gebroken is.
Moet eerlijk zeggen dat dit wel een heel dubbel gevoel geeft bij het verder zoeken.... Beetje lang verhaal, maar wilde het toch even delen.