Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
..
.. 

gisteren aan de eigenaar van hinke gevraagd of et goed was als ik een keer met mn vriendin de bossen inga, vond ie oke
dus das wel relax..

strx weer naar winoontje om nog ff proefje voor morgen door te nemen en daarna goed te wassen
daarna ga ik met een vriendin mee naar haar manege
lijkt mij ook super om een keer te doen 
Welkom
Gave haf heb je
wie is de vader?
Haar vader is Nobleman of Tudor Oaks en ze is afgelopen maanden al 2 keer naar de hengst geweest en vandaag word ze weer gescand of ze drachtig is. Ze is gedekt door Atlantic. 

ik verzorg zelf 2 hafjes en de jongste is net iets ouder dan de jouwe
maar haar willen we volgend jaar ook misschien gaan dekken... maare je rijd dr goed voor dr leeftijd want ik heb ook een kleuter onder mn reet en dat ziet er tog een stukie anders uit 
naja hoop dat het strx beter gaat... want pff ik vind het egt niet leuk meer
tis nu elke keer zo als ze zelfs maar 1 dagje stil gestaan heeft word ze helemaal hyper als we weer gaan rijde... en weet dan niet egt meer wat ik dan moet doen... Miiessy schreef:roelk_; gaafik verzorg zelf 2 hafjes en de jongste is net iets ouder dan de jouwe
maar haar willen we volgend jaar ook misschien gaan dekken... maare je rijd dr goed voor dr leeftijd want ik heb ook een kleuter onder mn reet en dat ziet er tog een stukie anders uit
Ann; jaa was weer supernaja hoop dat het strx beter gaat... want pff ik vind het egt niet leuk meer
tis nu elke keer zo als ze zelfs maar 1 dagje stil gestaan heeft word ze helemaal hyper als we weer gaan rijde... en weet dan niet egt meer wat ik dan moet doen...
Ze pakt het idd allemaal heel goed op en is zoo leergierig, we zijn pas een paar maanden serieus bezig met dressuur en het gaat echt boven verwachting.
Wat is de vader van de hafjes die jij rijd?
maar denk dat je dat al gezien had
maar met longeren word ze zoo sterk ik heb er een keer met zn 2e aan gehangen om het zo maar te zeggen en ben al 2 keer door de bak heen gesleurd op mn buik