Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvika schreef:Ja, het is zo lastig. vindt maar weer eens een ander. aan de andere kant geef ik wel mijn paard zo maar in handen van iemand en vindt ik een beetje communicatie toch wel het minste wat je kunt doen naar de eigenaar toe.
Ik ga haar er maar op aanspreken en kijk het nog wel even aan. ze is pas 3 keer geweest maar als ik nu al een irritatie ga ontwikkelen hoe moet het dan na een half jaar.
vera, ja je weet pas wat je had als het weg is..
narya, ja haar op aanspreken is idd het beste, maar voel me dan net zo'n school juf.
ik vindt eigenlijk dat zoiets uit jezelf moet komen, en dat het toch vrij duidelijk is dat als je niet komt het laat weten.
knert, vroeger was je zo blij als een kind als je eindelijk eens mocht uitstappen na al het mesten,verzorgen, vegen enz. maar het is tegenwoordig lastig om iemand te vinden die het ook echt om het paard te doen is.
mp en hier ook staat vol met verzorgpaarden aangeboden. de verzorgers hebben het nu voor het uitkiezen lijkt het wel.
kvika schreef:vera, ja je weet pas wat je had als het weg is..
Verafjord schreef:kvika schreef:vera, ja je weet pas wat je had als het weg is..
Narya waarom woon jij nou niet in de buurt? Ik heb 2 fjorden in de aanbieding die aan jouw "eisen" voldoen
Anke_Amigo schreef:Valt me steeds meer op, verhalen zoals die van jou. Ik ben zelf bijrijder en zat in de luxe positie dat ik uit meerdere paarden kon KIEZEN![]()
Ik ben een tijd gestopt met rijden (ong 6 jaar). Toen ik een stuk jonger was was er echt niet aan te komen. Ik vraag me ook af hoe dat zit. Misschien verschuiven de wensen van de eigenaren ook, meer eisen enzo?