Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
verography schreef:Pattypaard schreef:
Leuk
Ik zeg niks Vero
\
hmm.. mis iets hier
Sylleke schreef:Patty dan koop ik wel een tweede zaK.
tassie schreef:mag het dus proberen van jullie
Pattypaard schreef:Sylleke schreef:Patty dan koop ik wel een tweede zaK.
Jaa.. Lieve Syl
Pattypaard schreef:Sylleke schreef:Patty dan koop ik wel een tweede zaK.
Jaa.. Lieve Syl
Felies_xx schreef:Iedereen weet zo ong. wel hoe het tussen de hechte zit..en iedereen weet ook wel wie dat zijn..
en het is gewoon jammer dat er telkens maar nieuwe bijkomen..Dat vind ik dan..maarja kan aan mij liggen?..
Felies_xx schreef:Iedereen weet zo ong. wel hoe het tussen de hechte zit..en iedereen weet ook wel wie dat zijn..
en het is gewoon jammer dat er telkens maar nieuwe bijkomen..Dat vind ik dan..maarja kan aan mij liggen?..
Pattypaard schreef:verography schreef:
hmm.. mis iets hier
Op jou reactie op mij
Rafaela schreef:nou ik hoorde er toch eerst ook wel echt bijalleen nu ik niet meer zo vaak kan komen begin ik me toch wel een beetje een buitenstaander te voelen
verography schreef:en idd patty. met ze alle in de zzak word druk en warm en daar ga je van zweten en dan ga ik stinken en das ook nit leuk voor de andere
verography schreef:en idd patty. met ze alle in de zzak word druk en warm en daar ga je van zweten en dan ga ik stinken en das ook nit leuk voor de andere
Anora schreef:Felies_xx schreef:Iedereen weet zo ong. wel hoe het tussen de hechte zit..en iedereen weet ook wel wie dat zijn..
Ik snap wel dat je het jammer vind dat er nieuwe bijkomen, maar toch kunnen we het niet tegenhouden.
En banketstaaf doen tegen nieuwelingen vind ik niet zo lief, jij wel?
Olympia schreef:Syl is al van mij hoor..![]()
![]()