haha
nouhw,
de moeder van het meisje waar ik samen les mee heb was tegen mijn moeder gaan zeggen dat ik ook op concour moest gaan met nike enz. maar dat wil mijn moeder niet (als dat al mocht)
en toen had ik het met haar erover van oefenconcour. en dat wou ze misschien wel eens doen. (misschien maar 1 keer mja beter dan niks
en dan zouden we een trailer van iemand kunnen lenen of dan voor die keer een trailer huren.
en omdat ik nu filmpjes had laten zien aan de mensen bij mariska en nike en ze heel postitief daarover waren en dat nike heel goed liep(niet kreupel) enz. en dat het leuk uitzag en dat nike er echt plezier in had.
begon ik erover dat die moeder dat had gezegt van concour enz. en ook van oefenconcour.
en toen zeiden ze dat ze wel wisten wat dat allemaal inhield van op concour gaan enz.(van kennisen die op concour gaan)
en dat we nog zouden kijken van dat oefenconcour. (en nog iets maar weet niet meer wat
)
das geen nee
dus heeeeeeeeeeeel misschien ga ik ooit eens met nike een oefenconcourtje rijden

t is misschien voor jullie niet echt bijzonder maar k heb al best veel meegemaakt met nike van wat ze ook allemaal heeft en het zou wel heel leuk zijn!