Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarja...
dus het zegt echt niet alles). En snap ook heel goed, dat als je niet aan die leeftijdseis bijvoorbeeld voldoet, je toch wel reageert... Weet niet of het niet willen lezen is, of Oost-Indisch-blind lezen? En denk dat er genoeg jongere mensen toch zo aan een verzorgpaardje zijn gekomen.
(Lengte etc, is toch heel praktisch; afstand, aantal x per week en weet ik veel... dat zijn voor mij iig de hardere eisen... (ook al is 2-5x per week best ruim :p))
En voor de mensen uit Lieshout/Helmond etc. is het dan vaak niet te doen (want dan moet je door het bos op de fiets... vinden ouders in de winter nooit zo fijn... in het donker...) Zelf heb ik het wel jaren gedaan
maar tis maar goed dat mijn ouders dat niet wisten.... (En hoe vaak ik niet naar huis ben gebracht door de moeder van de eigenaresse van mijn verzorgpaardje
"je gaat echt niet door het donker fietsen"
)
Lianne86 schreef:Ik vraag me echt af of het een kind was zelfsMaarja...
Maar het stomme is ook, je zet een advertentie... stelt "eisen"; maar hoe sterk zijn de eisen in een advertentie? Komt er bij mij iemand aan met een kind van 10 die graag wil rijden, ouders hebben er verstand van en gaan mee... Waarom niet? Toch staat er "16+" (Maar dat is vooral om penny's af te schrikken... Helaas zijn er ook 16+penny's weet ik uit ervaringdus het zegt echt niet alles). En snap ook heel goed, dat als je niet aan die leeftijdseis bijvoorbeeld voldoet, je toch wel reageert... Weet niet of het niet willen lezen is, of Oost-Indisch-blind lezen? En denk dat er genoeg jongere mensen toch zo aan een verzorgpaardje zijn gekomen.
Maarja... Eigenlijk is vrijwel alleen de leeftijds"eis" iets dat "Oost-Indisch-blind" gelezen mag worden(Lengte etc, is toch heel praktisch; afstand, aantal x per week en weet ik veel... dat zijn voor mij iig de hardere eisen... (ook al is 2-5x per week best ruim :p))
Op MP zie je dat ook vaak --> paard staat te koop... reactie van "ik wil uw paard wel verzorgen" etc. Dat is ook zo'n "te Oost-Indisch-blind" gelezen

En les nemen, en die kosten zelf betalen lijkt me al helemaal logisch

Dus we stellen het nog een weekje uit...
kan het heel goed alleen af hoor maar als ik een keer niet kan is het wel heel fijn als iemand die ik vertrouw het kan overnemen
(van stiekem rijden, tot stelen, tot afspraken niet nakomen, tot de meest stomme dingen vergeten (drinkbakken vullen, terwijl we dat nog gevraagd hadden... Gelukkig gaan controleren) Maarja, 50+ als eis gaan zetten werkt ook niet 

ik wil eerst een paar keer samen gaan en dan zien hoe het gaat, gaat het goed mag je uiteraard alleen en zelfstandig rijden en verzorgen maar dit was al teveel gevraagt. Maakt dus niet uit hoe oud iemand is!
moet niet hebben dat ze een heup breken...

anders zocht ik geen verzorgster... Maar mijn ouders hebben nog een kamer vrij Deetje