Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne86 schreef:Ik vraag me echt af of het een kind was zelfsMaarja...
Maar het stomme is ook, je zet een advertentie... stelt "eisen"; maar hoe sterk zijn de eisen in een advertentie? Komt er bij mij iemand aan met een kind van 10 die graag wil rijden, ouders hebben er verstand van en gaan mee... Waarom niet? Toch staat er "16+" (Maar dat is vooral om penny's af te schrikken... Helaas zijn er ook 16+penny's weet ik uit ervaringdus het zegt echt niet alles). En snap ook heel goed, dat als je niet aan die leeftijdseis bijvoorbeeld voldoet, je toch wel reageert... Weet niet of het niet willen lezen is, of Oost-Indisch-blind lezen? En denk dat er genoeg jongere mensen toch zo aan een verzorgpaardje zijn gekomen.
Maarja... Eigenlijk is vrijwel alleen de leeftijds"eis" iets dat "Oost-Indisch-blind" gelezen mag worden(Lengte etc, is toch heel praktisch; afstand, aantal x per week en weet ik veel... dat zijn voor mij iig de hardere eisen... (ook al is 2-5x per week best ruim :p))
Op MP zie je dat ook vaak --> paard staat te koop... reactie van "ik wil uw paard wel verzorgen" etc. Dat is ook zo'n "te Oost-Indisch-blind" gelezen